joi, 26 iulie 2012

“Il iubesc, il iubesc, imi pare atat de rau”. Vezi ce declaratii au facut Kristen Stewart si regizorul cu care l-a inselat pe Robert Pattinson

Dupa ce ieri, revista US Weekly a publicat imagini cu starul din Twilight in bratele regizorului celui mai recent film al ei, “Alba ca Zapada si Razboinicul Vanator”, azi cei doi au dat publicitatii scuze fata de cei pe care i-au ranit.
Il iubesc, il iubesc, imi pare atat de rau . Vezi ce declaratii au facut Kristen Stewart si regizorul cu care l-a inselat pe Robert Pattinson

Fotografiile cu Kristen Stewart, in varsta de 22 de ani, in bratele regizorului Ruper Sanders, in varsta de 41 de ani, casatorit si tatal a doi copii, au facut ieri inconjurul lumii.
Era de asteptat, asadar, ca cei doi sa publice azi fie o dezmintire, cum sperau fanii Twilight, fie o scuza.
Kristen a ales a doua varianta, spunand revistei “People”: “Aceasta indiscretie de moment a pus in pericol cel mai important lucru din viata mea, persoana pe care o iubesc si o respect cel mai mult, pe Rob. Il iubesc, il iubesc, imi pare atat de rau.”
Si Rupert Sanders i-a urmat exemplul, declarand pentru aceeasi revista: “Sunt cu adevarat devastat de durerea pe care am pricinuit-o familiei mele. Frumoasa mea sotie si ingerasii mei sunt tot ce am pe aceasta lume. Ii iubesc din toata inima. Ma rog sa putem trece peste toate aceste lucruri impreuna.”

Foto: Kristen Stewart si regizorul Rupert Sanders la premiera "Alba ca Zapada" din Los Angeles, in mai
Rupert este casatorit cu modelul britanic Liberty Ross, in varsta de 33 de ani, care, ca o ironie amara, joaca in “Alba ca Zapada” rolul mamei lui Kristen.
Un apropiat al tinerei actrite din “Twilight” a mai declarat pentru revista “People”: “Kristen e absolut la pamant. A fost o greseala si o lipsa de judecata. Nu a avut o relatie cu Rupert. A fost foar un moment care nu trebuia sa se intample. Ea nu a vrut sa raneasca pe nimeni. E o persoana buna, care a facut o alegere gresita.”

Foto: Kristen Stewart, impreuna cu Robert Pattinson si Taylor Lautner, acum cateva zile, la Teen Choice Awards
Ai grija ce-ti doresti
In cel mai recent interviu, pe care l-a dat in numarul din iunie al revistei “Elle”, Kristen a spus ca s-a plictisit de viata ei linistita si ca isi doreste ca ceva “rau” sa i se intample.
“Poti invata atat de multe din lucrurile rele. Ma simt plictisitoare. Ma gandesc «De ce e totul atat de usor pentru mine?» Abia astept sa mi se intample ceva tampit. Sa simt ca traiesc. Vreau ca cineva sa ma dea peste cap. Stii ce vreau sa spun?”
Spune si tu: ce parere ai despre relatia lui Kristen cu regizorul Rupert Sanders? Crezi ca varsta ei este o scuza pentru infidelitatea fata de Robert?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu