joi, 26 iulie 2012

Drama lui Liberty Ross, femeia inselata de sotul ei cu Kristen Stewart. Si-a sacrificat cariera de fotomodel pentru familie si sot

Dupa o casnicie cu probleme, pe care abia le depasise, lumea lui Liberty a fost data peste cap ieri, cand stirea infidelitatii sotului ei a ajuns pe prima pagina a tuturor tabloidelor.
Drama lui Liberty Ross, femeia inselata de sotul ei cu Kristen Stewart. Si-a sacrificat cariera de fotomodel pentru familie si sot

Intr-un interviu foarte onest, pe care l-a acordat cu doua saptamani in urma revistei “YOU”, Liberty, un fost model in varsta de 33 de ani, a povestit ca mariajul ei de 10 ani a suferit enorm atunci cand sotul ei a devenit cunoscut la Hollywood si cei doi s-au mutat de la Londra la L.A.
“Am trecut de la o lume glamour, in care lucram cu Karl Lagerfeld si John Galliano, la a trai pe un deal izolat, cu sotul meu absent in marea majoritate a timpului.
Mutarea aici [de la Londra, unde sotul ei era regizor de reclame si scurt-metraje, la Los Angeles] a fost mult mai grea decat m-am asteptat. Nu am crezut ca ma voi simti atat de singura si descurajata. Pot spune sincer ca mi-a luat 5 ani sa ma simt fericita aici.”

Foto: de la stanga la dreapta, Liberty Ross, Charlize Theron, Kristen Stewart si Lily Cole la premiera "Alba ca Zapada si Razboinicul Vanator".
Ex-modelul a insinuat apoi ca n-a avut parte de ajutorul lui Rupert in cresterea copiilor, desi a evitat sa dea vina pe el.
“N-as spune niciodata cu voce tare ca imi cresc copiii singura, dar de multe ori asa am simtit. Dar acum totul e extraordinar. Am trecut prin niste momente dificile, dar am rezistat. Fara fratii mei [Libery are 6 frati, dintre care 4 traiesc de asemenea in L.A.], probabil mi-as fi facut bagajele si m-as fi intors la Londra.

In acelasi interviu, Libery a povestit cat de mandra este ca sotul ei a devenit faimos, dupa ce multi ani traise in umbra ei:
“Obisnuiam sa-i spun “Mana” pentru ca in fiecare fotografie care mi se facea la o petrecere sau la o premiera, el era taiat din cadru si tot ce puteai sa vezi era mana lui.
La premiera filmului [“Alba ca Zapada”] din Londra am avut lacrimi in ochi, pentru ca atunci cand am iesit din masina, fanii au inceput sa-i strige numele. Lucrurile s-au intors cu 180 de grade.”

Dupa aflarea vestii despre infidelitatea lui Rupert, Liberty a scris pe Twitter un singur cuvant: “Wow”, dupa care si-a sters complet contul.
Cei doi s-au casatorit cand Libery avea 24 de ani si Rupert 31 si ea a povestit despre inceputul relatiei lor: “Odata ce am inceput sa ne vedem, am stiut ca el este alesul pentru mine. E un suflet foarte special.”
Liberty Ross si Rupert Sanders au impreuna 2 copii, o fetita de 7 ani si un baietel de 5 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu