luni, 19 noiembrie 2012

Kate Moss s-a lasat pictata nud si tatuata de un celebru pictor britanic. Vezi imaginile


Supermodelul i-a pozat pictorului Lucian Freud in 2002, pe vremea cand era insarcinata si a dezvaluit recent care are o opera originala a maestrului chiar pe pielea ei: un tatuaj cu doua randunici.
Kate Moss s-a lasat pictata nud si tatuata de un celebru pictor britanic. Vezi imaginile
Supermodelul si celebrul pictor britanic, care a murit in iulie anul acesta, s-au imprietenit dupa ce Kate l-a desemnat pe Freud intr-un interviu drept persoana pe care ar vrea cel mai mult sa o intalneasca. Afland de raspunsul ei, pictorul a invitat-o la cina.
Kate a povestit pentru revista "Vanity Fair": "Am mers la el acasa si a inceput sa ma picteze in noaptea aceea. N-am putut sa-l refuz pe Lucian. E foarte convingator".
Pictura, care o infatiseaza pe Kate nud s-a vandut in 2005 cu 3.9 milioane de lire sterline.
Fotomodelul a recunoscut insa abia recent ca aceea nu este singura "pictura" pe care i-a facut-o Lucian Freud. Pictorul a si tatuat-o, arta pe care se pare ca a invatat-o in timpul celui de-al doilea Razboi Mondial.
Kate a povestit celor de la "Vanity Fair": "Cand mi-a spus ca stie sa faca tatuaje, i-am spus ca imi plac pasarile. Mi-a raspuns "Am mai facut pasari" si mi-a aratat o pictura cu niste pui de gaina pusi cu capul jos intr-o galeata. Atunci i-am spus "Nu, in niciun caz nu imi fac asa ceva. Asa ca am decis sa facem niste randunici."
Modelul a adaugat "E o lucrare Freud originala. Ma intreb cat ar plati un colectionar pentru asta? Cateva milioane? Daca lucrurile nu-mi merg bine, as putea sa imi fac o grefa de piele si sa o vand". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu