joi, 22 decembrie 2011

Andreea si Cabral Ibacka sarbatoresc primul Craciun impreuna ca sot si sotie

Andreea si Cabral Ibacka fac pregatiri pentru a intampina Craciunul asa cum se cuvine. Cuplul si-a  facut timp pentru a povesti despre semnificatia  acestui moment si despre clipele frumoase din copilarie.
Andreea si Cabral Ibacka sarbatoresc primul Craciun impreuna ca sot si sotie

Sotii Ibacka opteaza pentru un brad natural, dar in ghiveci, pentru a-l putea planta dupa ce perioada sarbatorilor va trece, iar mixul auriu-rosu este cel care va fi folosit din plin pentru decor. Montarea beculetelor intra in atributiile prezentatorului emisiunii “Povestiri de Noapte” care se ocupa de munca grea din casa.
Pentru familia Ibacka, magia Craciunului consta in a darui si a petrece timp alaturi de familie. Pe lista cadourilor cerute lui Mosu se numara sanatate si liniste, Cabral afirmand ca nu isi doreste nimic spectaculos, anul acesta multumindu-se cu “moacele celor dragi”.

Iata cateva intrebari la care Andreea si Cabral Ibacka au raspuns pentru site:
Cum iti petreci Craciunul anul acesta?
Andreea: Probabil vom merge in vizita la parintii mei si ai lui Cabral, iar seara o vom petrece acasa alaturi de The Fodors si de cativa prieteni, la povesti si vin fiert in jurul focului.

Cabral: Sunt multi care aleg sa faca fel-de-fel de chestii bombastice de Craciun, intr-un fel ii admir. Dar pentru mine, Craciunul inseamna a sta pe langa casa omului, inseamna Inoke, Andreea, sor'mea, mama si tata, prietenii si... cozonac! 
Ce va place sa daruiti de Craciun?
 Andreea: Orice, doar sa-mi permit. In general sunt foarte atenta la ce-si doresc cei dragi si la ce au nevoie, pentru a face cadouri folositoare si nu doar din obligatie. Iar masurile pentru haine le iau din ochi. Pentru mine, bucuria de a face cadouri celor dragi e cel putin la fel de mare cu bucuria celui care primeste cadoul.

Cabral: Eu cumpar pentru Inoke si Andreea, in rest... nu prea ma bag, ca nu ma pricep. Facem impreuna lista de persoane si apoi intra soata in actiune. Cel putin o saptamana sta doar la cumparaturi, nici nu ma mai intreaba de sanatate...
Care e cea mai frumoasa amintire a ta din perioada Sarbatorilor?
Andreea: Cred ca fiecare dintre noi isi aminteste cu mare drag de Craciun-urile copilariei. Atunci cand ne intrebam curiosi cum stie Mosu' cat de cuminti am fost si daca ne-am facut bine temele la gradi', cum incape bartanelul grasun pe gaura cheii si mai ales, de ce nu-l auzim venind? Imi amintesc si acum cu emotie diminetile acelea de Craciun. Cata veselie era in jurul bradului!

Cabral: Am dat foc la brad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu