vineri, 23 decembrie 2011

Diana Dumitrescu, o bruneta sexy cu ochi albastri

Diana Dumitrescu, interpreta Andreei Radulescu din "Pariu cu viata" a reusit sa-i surprinda pe toti cei din jurul ei. Blonda a devenit o bruneta "hot", iar culoarea parului nu este cea mai socanta schimbare. Ochii i s-au transformat din caprui in albastri, facand-o de nerecunoscut.
Diana Dumitrescu, o bruneta sexy cu ochi albastri – GALERIE FOTO
Schimbarea a fost realizata special pentru episodul din „Pariu cu viata” care va fi difuzat la Pro Tv pe 24 decembrie, de la 20:30.
Anul acesta am avut libertatea sa imi aleg si sa imi construiesc tinutele personajului meu. Am lucrat direct cu stilistul Radu Mada si am venit cu propuneri pentru haine, machiaj. Pentru episodul de Craciun, in lumea paralela, m-am gandit sa fiu bruneta cu ochi albastri, putin mai stridenta decat era personajul meu si poate putin mai inconstienta. Imi place sa incerc lucruri noi si acum am ales o peruca. Mi-a placut cum imi sta dar sunt extrem de diferita asa ca prefer sa raman deocamdata la culoarea mea de acum, adica blond”, a declarant actrita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu