duminică, 18 decembrie 2011

Timbaland a fost la un pas de sinucidere! Cântăreţul o iubea în secret pe Aaliyah!

Producatorul şi cântăreţul Timbaland a fost foarte afectat de dispariţia tragică a lui Aaliyah, pentru că, se pare, era foarte îndrăgostit de ea.

timbaland
Timbaland a mărturisit într-un interviu că sentimentele sale pentru cântreaţă, dar şi gândurile suicidale şi problemele pe care le-a avut cu greutatea.
"Când am văzut-o prima dată pe Aaliyah - este timpul ca lumea să afle, vă voi spune un mic secret - m-am îndrăgostit de ea. Mi-am spus: 'E doar un copil, eu sunt bătrân'. Mi-am impus mie: 'Voi fi fratele ei'. M-am luptat mult de tot, un razboi mare. Dar o iubeam pe Aaliyah", a declarat starul.
Aaliyah a murit în 2001 în urma unui teribil accident de avion.
"Pe de alta parte, producătorul a vorbit şi despre ceilalţi demoni: "Aveam apoape 182 kilograme. Cine vroia să fie cu un negru de 182 kilograme? Mă uitam în oglindă, sânii mei erau mai mari ca ai unei fete. Şi spuneam: 'Asta nu e mişto'. Aşa că am devenit foarte depresiv, mă gândeam la sinucidere", a completat vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu