joi, 29 decembrie 2011

Dragos Chircu: "Cristian Sanda merita sa castige Vocea Romaniei!" Esti de acord cu el?

Dragos Chircu, unul dintre marii favoriti la Vocea Romaniei, a spus la videochatul Perfecte.ro ca preferatul lui la marele titlu nu era Stefan Stan, ci Cristian Sanda.
Dragos Chircu:  Cristian Sanda merita sa castige Vocea Romaniei!  Esti de acord cu el?
"Nu este obositor statutul asta de persoana publica, de abia asteptam nu atat sa fiu cunoscut, cat sa imi fie recunoscuta munca. La inceput ma gandeam "Oare cand o sa mananc, o sa se uite lumea in gura mea?!", a povestit Dragos despre cum i s-a schimbat viata de cand s-a inscris in concurs.
"Eu l-as fi ales pe Cristian Sanda Vocea Romaniei! Lumea spune ca este inca mic, ce legatura are varsta?!", a spus Chircu la videochatul perfecte.ro, transmis pe profilul nostru de Facebook.
Dragos Chircu a marturisit ca s-a temut de reactia parintilor si prietenilor apropiati atunci cand a fost anuntat castigatorul de la Vocea Romaniei. "Mi-a fost frica de reactia parintilor si a prietenilor, asa ca i-am cautat cu privirea. Nu sa caut eu intarire, ci ca sa ii intaresc eu pe ei. Incercam sa ii consolez. Nu mor daca nu iau premiul asta, nu despre asta este vorba! Nu am participat niciodata pentru bani", a mai spus Dragos.
Dragos Chircu a marturisit ca primeste zilnic cereri in casatorie. "Am primit multe cereri in casatorie, de altfel am avut prietena 4 ani si jumatate. Dar de cand cu participarea la Vocea nu m-am implicat in nicio relatie pentru ca am vrut sa fiu foarte dedicat show-ului si nu am vrut sa imi distraga nimeni atentia".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu