sâmbătă, 31 decembrie 2011

Katy Perry, fără Brand

katyperry
Iniţial mă pregătisem să vă scriu despre bălăceala din ziua de Crăciun a lui Katy Perry (în care  era să-şi piardă sutienul :D ), dar acum am sucit-o din mers, căci deja internetul vuieşte legat de despărţirea iminentă a celor doi.
Şi i-am crezut (ca blegul) pe amândoi când trâmbiţau pe unde apucau că între ei totul e roz, ba chiar credeam că doamna Brand e gravidă şi că totul e ok. După cum ne-a învăţat Bălăniţa: oooops, eroare!
Acum deja unele siteuri dau de bună această ştire, citează surse “apropiate” ce spun că relaţia dintre cei doi s-a răcit pentru că (printre altele) nici unul nu purta verigheta,iar anul acesta şi-au petrecut Crăciunul separat. Pare-se că el a depus actele pentru divorţ deja. Şi ce frumos glumea în emisiunea lui Ellen acum ceva săptămâni (după continuare).
Sincer, mă întristează această ştire, chiar când mă acomodasem cu acest cuplu trăsnit acum aflu că se despart. Să sperăm că nu va fi un divorţ cu mult tam tam. Eeee, cum nu? Să fie mult tam tam, să stoarcem tot şi să tocăm fiecare barfuliţă mărunt mărunt. Pregătiţi-vă “cuţitele”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu