miercuri, 28 decembrie 2011

Vezi ce si-au propus Andreea si Cabral Ibacka pentru 2012

Anul 2012 se grabeste sa-si intre in drepturi, iar ultimele zile din anul acesta trec din ce in ce mai repede, ceea ce inseamna ca este momentul sa vedem care sunt rezultatele lui 2011 si ce dorinte nu s-au implinit inca.
Vezi ce si-au propus Andreea si Cabral Ibacka pentru 2012
I-am intrebat pe Andreea si Cabral Ibacka ce planuri au pentru Revelion si ce asteptari au de la urmatorul an. Astfel, am aflat ca cei doi indragostiti nu vor da o petrecere cu mult fast, in schimb vor fi impreuna pe plaiuri mioritice.

2011 a fost un an aglomerat in evenimente atat pentru Andreea, cat si pentru Cabral, amandoi  implicandu-se in diverse proiecte. Momentele cele mai importante pentru actrita au fost  nunta, luna de miere din Tenerife si emisiunea “Dansez pentru tine”, in careAndreea a luptat alaturi de Paul Paduraru. In ceea ce il priveste pe Cabral, acesta a recunoscut ca nu pune pret pe intamplarile de amploare, insa, pentru el conteaza momentele de suflet, care nu sunt nici spectaculoase, nici publice.

Citeste mai jos ce asteptari au vedetele pentru anul 2012 si ce tinuta vor purta in noaptea dintre ani:

Ce asteptari ai de la anul care vine?


Andreea: 
Daca anul acesta am avut parte de impliniri de ordin personal, in 2012 o sa trag foarte tare pe partea profesionala, sunt cateva proiecte in care vreau sa ma implic si sper din inima sa iasa bine.
Cabral: Sa fim sanatosi, caci cu restul... ne descurcam pe persoana fizica.

Ti-ai ales deja tinuta pentru Anul Nou? Daca nu, ai ceva in plan?

Andreea: Cel mai probabil voi purta o tinuta smart-casual. Fara rochii de seara cu spatele gol!

Cabral: 
Eu sunt paralel cu subiectul. Nu ma pasioneaza si nici nu-mi fac probleme legate de subiect. Dupa ce-si alege nevasta colantii aia buni, o sa-mi pregateasca si mie un trening de gala!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu