vineri, 30 decembrie 2011

Demi Lovato, bruneta versus roscata: Cum ii sta mai bine?

Demi Lovato a publicat pe contul ei de Twitter o fotografie care demonstreaza ca ii e dor deja de perioada in care era bruneta. Artista in varsta de 19 ani s-a facut de curand roscata, insa se pare ca vrea sa se intoarca din nou la lookul cu care si-a obisnuit fanii.

Demi Lovato, bruneta versus roscata: Cum ii sta mai bine?Peruca avea o tunsoare foarte sexy - french bob a la anii '20 - si ii venea foarte bine.

"Hey guys... Va place noul meu look?", a scris ea, urmand sa completeze foarte repede: "E doar o peruca pe care am cumparat-o azi, nu va speriati!;)".

Fostul star Disney a marturisit ca a cumparat peruca nu pentru o petrecere cu tematica, ci pentru ca ii e dor de vechiul ei look.
"Mi-e dor de parul meu negru:(", a scris ea. "Am de gand sa ramana roscata pentru o vreme, nu vreau sa-mi supar stilista", a spus Demi la scurt timp dupa ce si-a schimbat lookul, referindu-se probabiul la greutatea cu care a fost obtinuta aceasta nuanta. De treaba, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu