joi, 29 decembrie 2011

Ce nebunie a facut Stefan Stan ca sa o impresioneze pe prima lui iubita EXCLUSIV

Stefan Stan a fost la videochatul perfecte.ro unde a povestit despre experienta sa la Vocea Romaniei, dar si despre lucruri mult mai personale. Castigatorul show-ului de la PRO TV a povestit ce nazbatii a facut ca sa o impresioneze pe prima lui iubita.
Ce nebunie a facut Stefan Stan ca sa o impresioneze pe prima lui iubita EXCLUSIV
"Prima fata de care m-am indragostit a fost pentru mine cerul si pamantul. Am facut o prostie. Am luat din cutia de bijuterii a mamei lanturi, margele, bratari, le-am pus in san si i le-am dus. Mama a vazut-o pe fetita asta impodobita si l-a intrebat pe tata “Ma, astea nu sunt ale mele?” Iar fetita a raspuns “Mi le-a dat Stefaaan!”, si-a adus aminte, amuzat, Stefan Stan, la videochatul Perfecte.ro.
Stefan Stan ne-a povestit si despre prima experienta pe care a avut-o la Vocea Romaniei. A dezvaluit ca era hotarat sa o aleaga ca antrenoare pe Loredana. "La auditii eram convins ca o voi alege pe Loredana, e o diva, are in spate albume, o experienta exceptionala. Dupa aia s-a intors si zapacitul de Brenciu si am zis ca el va fi. Dupa care s-a intos Smiley si mi-a spus “Bai, Stefane, eu te voi face Stefan cel Mare”. Atunci mi s-a pus un nod in gat si am zis Smiley.", a povestit Stefan Stan.
Stefan le-a raspuns si celor care il ataca in presa dupa ce a castigat Vocea Romaniei. " Cei care au declarat lucruri rele despre mine nu sunt prietenii mei.  Nu stiti ce inseamna sa dormi 3-4 ore pe noapte si sa ai in permanenta ceva de facut", spune Stefan.
Provocat sa spuna 3 lucruri care nu ii plac la el, Stefan Stan a raspuns: "Nu-mi place varsta meau de 34 de ani, fatza mea si... mai sunt destule defecte", a spus castigatorul de la Vocea Romaniei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu