marți, 13 decembrie 2011

Actrita Ivonne Montero s-a casatorit

Ivonne Montero este cunoscuta publicului din telenovelele „Rosalinda” si  „Anita” care au fost difuzate pe ACASA in anii precedenti. Artista in varsta de 37 ani a fost logodita cu Fabio Melanitto timp de un an si relatia lor a ajuns in punctul mariajului, chiar daca intre cei doi exista o diferenta de 10 ani.
Actrita Ivonne Montero s-a casatorit
Ivonne Montero si logodnicul ei s-au casatorit recent si actrita a declarat pentru o revista de moda ca a purtat doua rochii in ziua cea mare. Vedeta mexicana a afirmat ca a fost foarte emotionata si ca nu s-a mai simtit niciodata asa.

Am fost emotionata, pentru ca era un moment important in viata mea, de aceea am plans pe parcursul intregii slujbe”, a declarat actrita.
Actrita a povestit ca a fost impreuna cu Fabio in cautarea locatiei in care s-a desfasurat slujba si  amandoi au simtit ca acel loc era perfect pentru nunta lor. Cu privire la iubitul ei, artista a afirmat ”mi-am gasit printul si ma simt foarte indragostita”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu