vineri, 28 octombrie 2011

Actritele de la Hollywood, disperate ca sunt deja batrane. Cine e ultima diva care se plange de efectele trecerii timpului

"Nu-mi place ca imbatranesc. Nu-mi place cum arata pielea mea", a declarat o actrita celebra intr-un interviu care va aparea saptamana viitoare in Pro TV Magazin.
Actritele de la Hollywood, disperate ca sunt deja batrane. Cine e ultima diva care se plange de efectele trecerii timpului
"Cred ca este mai greu pentru o femeie sa accepte faptul ca imbatraneste. Cea mai mare parte a vietii tale simti ca esti atragatoare, dupa care… ai un sentiment diferit", a declarat actrita in varsta de 64 de ani.

Daca majoritatea vedetelor de la Hollywood incearca sa pacaleasca vremea, apeland la tot felul de operatii estetice, Glenn Close considera ca "este ridicol sa incerci sa pari ceea ce nu esti".


"Ce rezolvi, sa ai 80 de ani si sa incerci sa arati ca la 50?", se intreaba actrita.

"Nu sunt o cocheta si nu ma pricep deloc sa-mi aranjez parul. Nu ma pricep la cumparaturi. Daca as putea, as purta blugi si un tricou cat e ziua de lunga. La varsta mea, insa, e ridicol. Nu-mi pasa de haine. Interiorul conteaza mai mult decat hainele", spune actrita.


Glenn Close joaca rolul avocatei Patty Hewes in serialul Daune si interese, difuzat de AXN, iar anul acesta s-a "transformat" in barbat pentru rolul din Albert Nobbs, pelicula ce descrie povestea unui irlandez din secolul al XIX-lea.

Actrita a castigat un premiu Emmy si doua Globuri de Aur si a fost de mai multe ori nominalizata la premiile Oscar, fiind celebra pentru roluri precum cele din Atractie fatalaLegaturi periculoasesau 101 dalmatieni.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu