duminică, 23 octombrie 2011

Razvan si Irina Fodor - primul pictorial in trei si secrete de familie

Razvan Fodor si sotia lui, Irina au acordat un interviu foarte interesant revistei OK!, in care au aparut si primele imagini cu familia completa.
Razvan si Irina Fodor - primul pictorial in trei si secrete de familie - FOTO
OK! Erai pregatiti sa deveniti parinti? 

Razvan: Copilul a fost programat hai sa nu zic la minut, dar la semn astrologic. Diana a iesit Berbec. Noi n-am vrut sa iasa Varsator, cu care eu nu interactionez foarte bine. Umbland apoi printre prieteni, mi-am dat seama ca sunt multi Varsatori OK, doar ca pana atunci eu interac­tionasem cu cei gresiti. Dar cel mai important e ca, intr-o lume in care sunt multe cupluri ti­nere care nu pot avea copii, suntem printre cei norocosi, multumesc lui Dumnezeu.

Dar pentru tine, Irina, n-a fost prea repede? 

Irina: N-am simtit ca ar fi prea devreme. Mama m-a conceput exact la aceeasi varsta. Eu sunt foarte buna prietena cu ea. Am vrut sa am o re­latie asemanatoare cu copilul meu.

Ţi-ai dorit fetiţă, Răzvan? A contat? 


Razvan: Eu am zis din start ca voi avea baiat. Pe urma, mi-am dat seama ca e super tare sa fie fata. Si acum ma gandesc ca al doilea copil tot fată sa fie. Irina ar vrea un baietel...

Cum v-aţi cunoscut voi? 

Irina: In timpul Facultatii de Jurnalism, eu făaceam de la modelling si hosting pana la figura­tie speciala in Buftea. Asa am ajuns sa fiu asis­tenta personala a lui Razvan Fodor in serialul „Cu un pas inainte“. Eu habar n-aveam cine fu­sese Krypton! Cand l-am vazut, se uita cumva asa, ca un vulpoi, si imi parea un pic ingamfat. Nu intelegeam de ce ma priveste asa.

Răzvan Imediat după filmări, i-am propus să o duc eu spre București. Dar n-a vrut.
Apoi te-ai mai gândit la el?
Irina După câteva luni, m-am întâlnit cu o pri­etenă care se ştia cu un prieten de-ai lui şi care mi-a povestit „Ce băiat mișto e Fodorică“. Deja mă gândeam: „Cine e Fodor ăsta?“. Am căutat pe Google totul despre el: nu era nici safe, dar nici periculos rău. Și am întrebat-o pe prietena mea: „Poţi să-l suni pe acel băiat să-i ceri numă­rul lui Răzvan?“. Tipul nici n-a vrut s-audă la început. Zic: „Stai, că nu vreau să-l hărţuiesc“.
Răzvan Băiatul mi-a cerut apoi acordul.
Irina Și i-am trimis mesaj pe telefon: „Vezi, dacă vrei, se poate. Sunt cu un pas înaintea ta“. El m-a sunat şi-aşa am început să ne vedem.
Răzvan Am tras-o prin gașca mea de prieteni, am mers la petreceri, pentru că am vrut să nu merg singur, cum tot mergeam de atâţia ani...
Irina Nu și-a făcut un ţel din a mă băga în pat, ceea ce pentru mine a contat enorm. M-am simţit protejată, în siguranţă cu el.
Nu ţi-a fost teamă de reputaţia lui?
Irina Nicio secundă. Mi-a povestit totul des­pre trecutul lui. Eu cu prima lui iubita, de exemplu, sunt bună prietenă acum. Iar pe lângă comunicarea prezentă în fiecare zi în casa noastră, nu mi-a dat niciun motiv să fiu geloasă. Sunt o geloasă, dar, zic eu, în limitele drăgălaşe.
Dar părinţii tăi cum l-au privit?
Irina Ei n-au avut niciodată treaba asta cu „Vreau să-ţi cunosc iubitul, vino cu buletinul lui la mine la ușă!“. Au considerat că mă duce suficient capul încât să nu mi-l rupă cineva.
Răzvan „Şocul“ l-au avut abia de Sărbători, în 2008. Începusem o relaţie, dar mă tot gân­deam: „Băi, o fi prea mică pentru mine. Băi, nu ştiu, parcă-i prea perfectă... Dacă mă păcăleş­te?!“. Intrasem eu într-o paranoia. Făceam pa­tru ani de când eram singur. Şi nici n-aveam mare chef şi eram dezgustat şi...
Presa te vedea, însă, în topul cuceritorilor.
Răzvan Păi, normal, din fustangiul momentu­lui nu m-au scos. Da, ce să zic, doar n-am stat patru ani la mănăstire. Dar nu eram eu cu mine OK, intrasem într-o pasă atât de misogină în­cât eram de speriat! Însă mi-am dat seama că ar merita să încerc să trec cu ea în dimensiu­nea următoare şi s-o cunosc mai bine. Adică s-o iau cu mine o lună de zile în India, într-o vacanţă cu rucsacul în spate, nu tocmai potri­vită pentru o domnişoară de 20 de ani. Înainte de plecare i-am cunoscut şi părinţii, care au fost foarte înţelegători şi m-au plăcut din pri­ma. Iar când ne-am întors din India, i-am spus: „Du-te la cămin, strânge absolut tot şi mută-te cu mine.“ Sunt foarte puţine femei care ar fi putut să ducă o aşa vacanţă.
Atunci ai ştiut că ea e aleasa?
Răzvan Nici nu ştiu dacă a existat aşa ceva. La noi n-a existat momentul cu statul în genunchi şi cerutul în căsătorie. Poate sunt şi eu ciudat, şi ea, poate suntem amândoi lipsiţi de roman­tism sau poate mai mult eu.
Irina El mă tot întreba: „Şi tu eşti iubita mea şi frumoasa mea şi vrei să-mi fii soţie?“ „Da, mami, normal.“ „Şi facem şi copii?“ „Facem, dar cum o să fie?“ „Uite, o să îmbătrânim frumos, o să-mi iau aşa o casă şi o să am o bucătărie mare şi-o să-ţi gătesc de toate şi tu o să stai cu copiii“...
Şi el chiar face asta cu gătitul?
Răzvan Da, chiar îmi place şi fac asta pentru două case: a mea şi a maică-mii, care stă vizavi de mine.
Irina A pus şi conserve!
Răzvan Da, când n-am ce face, îmi pun ardei iuţi la murat, varză roşie... Ce-am mai pus, mami? A, am făcut pomodori.
Spune-mi câteva cuvinte despre tine, Irina. Lumea nu te ştie...
Irina Deocamdată stau cu copilul până să-mi încerc norocul în primul job serios. Am termi­nat Facultatea de Jurnalism şi chiar vreau să lucrez în televiziune sau presă scrisă.
Intrarea ta va fi mai uşoară acum, în câmpul muncii, ca doamna Fodor...
Irina Mie îmi prinde mai bine statutul de fe­meie căsătorită. E un scut între mine şi cei care ar putea veni cu propuneri urâte pentru o fată tânără, abia venită de la Buzău. Pentru că mi s-au întâmplat multe de genul ăsta în primii ani de facultate.
Ţi-a fost frică de comparaţii cu femei din trecutul lui Răzvan? Te-ai gândit că trebuie să fii la un anumit standard?
Irina Chiar sunt la un anumit standard (râde). Cred că pot face faţă la orice. Nu simt amenin­ţări din nicio parte. Şi el m-a făcut să mă simt întotdeauna cea mai frumoasă, cea mai iubită, cea mai bună mamă, cea mai bună soţie.
Răzvan Ştii, când o cauţi patru ani pe aceea...
O căutai, deci...
Răzvan O, da. Pe lângă tot ce-a scris presa - şi m-au cuplat de multe ori cu persoane pe care nici măcar nu le-am cunoscut - eu am avut trei relaţii serioase: una de şapte ani, una de un an şi opt luni şi una de doi ani şi jumătate. Irina e a patra, cu care am şi închis lista. Eu aşa func­ţionez. Am pentru cine să vin acasă.
S-a scris că în acei ani căzusei în depresie.
Răzvan O, da!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu