duminică, 23 octombrie 2011

Jon Voight: primele mărturisiri despre împăcarea cu Angelina Jolie


Actorul de 72 de ani a vorbit pentru prima dată despre cum a pus capăt războiului care l-a ținut departe de fiica sa vreme de mai bine de opt ani.
Fractura dintre Jon Voight și Angelina Jolie s-a produs în 2002, când tatăl a spus despre fiica lui că are serioase probleme mentale, iar Angie a replicat, reproșându-i că i-a fost infidel soției lui și mamei sale, Marcheline Bertrand. Așa a început un război care i-a separat ani de-a rândul. Cine-a făcut primul pas spre împăcare? Brad Pitt, anul trecut, în Veneția - a fost cea dintâi tentativă. Iar Jon spune acum că s-a hotărât să facă pace cu fiica sa după ce-a avut o revelație. "Am văzut dintr-o dată lucrurile diferit și totul s-a schimbat. Acel moment mi-a schimbat întreaga viață. Mi-a redat fiica și familia. Faptul că m-am împăcat cu Angie e de neprețuit pentru mine. Îmi ador nepoții. Ei sunt marea mea dragoste. Sunt atât de recunoscător. Atunci când fiica mea mă vede alături de ei, spune că vede în mine o altă energie, care preia controlul. Sunt atât de fericit când sunt cu ei. Și Angie e la fel, vă dați seama", a declarat Voight.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu