joi, 27 octombrie 2011

"Am 30 de ani si nu am fost niciodata indragostita". Carei vedete ii apartine aceasta declaratie surprinzatoare

Desi are aproape 30 de ani, spune ca nu s-a indragostit niciodata. In calea fericirii ei pe plan sentimental a stat intotdeauna succesul in cariera.
Am 30 de ani si nu am fost niciodata indragostita . Carei vedete ii apartine aceasta declaratie surprinzatoare

Kelly Clarkson se plange ca nu mai are timp pentru dragoste, atat este de ocupata cu turneele.

Imi este foarte greu sa ies cu cineva, atat timp cat sunt pe patru continente intr-o singura saptamana. Chiar daca intalnesc un tip extraordinar, nu am timp sa ma vad cu el”, se plange ea.

Mai mult decat atat, Kelly spune ca nici nu s-a indragostit vreodata: “Nu am simtit niciodata anumite lucruri, cred ca o parte din mine nu traieste cu adevarat. Nu am gasit persoana care sa ma faca sa-mi impartasesc sentimentele, sa daram acel zid care ma separa de cel de langa mine”.


Totusi, cantareata crede ca exista si un avantaj al faptului ca nu s-a grabit pana acum sa se arunce intr-o relatie: “Statistic, s-a demonstrat ca persoanele care asteapta mai mult pana fac pasul cel mare au mai putine sanse sa ajunga la divort”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu