duminică, 23 octombrie 2011

Anda Adam, fascinata de stilul vestimentar al Victoriei Beckham. Cine ar fi crezut?

Cine ar fi crezut ca idolul Andei Adam in materie de vestimentatie este chiar fashion icon-ul Victoria Beckham?
Anda Adam, fascinata de stilul vestimentar al Victoriei Beckham. Cine ar fi crezut?
"Cel mai mult o admir pe Victoria Beckham, pentru ca e maxim de stil si eleganta si stilul ei releva o personalitate foarte puternica", spune Anda Adam.
Cantareata a dezvaluit ca profita de turneele pe care le are in intreaga Europa pentru a face si shopping.
"De cele mai multe ori imi cumpar haine din diverse tari in care ajung, dar cel mai mult imi place sa fac asta cand merg in vizita la mama mea la New York. Imi place shopping-ul, insa nu imi place sa pierd foarte mult timp fara sa stiu ce vreau, asadar sunt foarte hotarata in ceea ce vreau si de foarte multe ori nici nu probez hainele pe care mi le iau. Si culmea e ca le cam nimeresc de fiecare data! :) ", a spus Anda.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu