sâmbătă, 10 decembrie 2011

Salma Hayek s-a rugat la Dumnezeu pentru sani mari - Crezi ca a functionat?

Salma Hayek este una dintre cele mai frumoase actrite de la Hollywood, iar formele voluptoase ale trupului ei se afla in topul preferintelor barbatilor.  Salma a recunoscut intr-un interviu  ca in adolescenta  avea un corp asemanator baietilor si isi facea griji pentru asta.
Salma Hayek s-a rugat la Dumnezeu pentru sani mari - Crezi ca a functionat?
Eram cea mai mica din clasa la scoala si toate colegele mele erau mai mari si aveau sani, iar eu nu aveam nimic – m-am speriat la un moment dat”, a afirmat vedeta.

Artista de origine mexicana in varsta de 45 ani a afirmat ca a apelat la ajutorul divin pentru a avea sanii pe care si-i dorea. “Am fost la biserica, am bagat mainile in apa sfintita si m-am rugat  pentru un miracol: Iisus imi doresc  sani, te rog”, a marturisit Salma.

Unul dintre cunoscutii artistei a povestit presei ca Salma nu stia nicio boaba de engleza atunci cand a venit in SUA si ca i-a fost greu sa se descurce pana a invatat limba.

Cel mai recent proiect al actritei este filmul “Puss in Boots”, unde isi imprumuta vocea pentru a da grai pisicii Kitty Softpaws si care a aparut in cinematografele din Romania pe 2 decembrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu