luni, 29 august 2011

Afla din The One care sunt barbatii care au marcat viata Annei Lesko

Anna Lesko a acceptat sa vorbeasca in cel mai nou numar al revistei The ONE despre dragoste, succes si barbatii care i-au marcat viata. La invitatia The ONE, vedeta a realizat un pictorial high fashion semnat de fotograful Cosmin Bumbut, iar in interviul ce insoteste imaginile, Anna Lesko recunoaste ca le da credit tuturor barbatilor din viata ei.
Afla din The One care sunt barbatii care au marcat viata Annei Lesko
De-a lungul anilor, au fost multi barbati in preajma mea. Nu ma feresc de cuvantul multi, pentru ca nu vorbesc de relatii amoroase, ci de oameni care mi-au fost alaturi si in viata profesionala si in cea privata. Le dau credit tuturor, nu pentru schimbari sau propulsari extraordinare, ci pentru ca, in preajma lor, poate am gandit intr-un anumit fel si am luat anume decizii care mai tarziu s-au dovedit castigatoare”.

In acelasi material, Anna isi continua declaratia si sustine cu tarie: “Nu pot sa spun ca X mi-a facut aia si Y m-a ajutat cu altceva. Imi dau credit exclusiv mie, pentru ca a fost si este gandirea mea, conceptia mea despre viata si cariera. Eu am luat, am invatat, am ales, nu am primit nimic”.

The ONE a intrebat-o pe Anna in ce a investit banii pe care i-a castigat din muzica pana acum. Aceasta recunoaste cu sinceritate: “In a-mi face viata minunata”.

Vorbind despre cariera ei, cantareata marturiseste in The ONE ca este fericita ca lumea ii recunoaste instantaneu vocea, inflexiunile acesteia. Intrebata daca in viata unui artist, dragostea poate fi inlocuita cu succesul, Anna Lesko afirma cu tarie: “Sa zicem ca nu am dormit niciodata cu succesul in pat. Nu folosesc surogate in viata”.

Continuand seria dezvaluirilor, vedeta marturiseste ca de mai mult timp este pasionata de psihologie: “In ultima vreme, am descoperit cartile de psihologie, psihanaliza, carti in care sunt prezentate tot felul de cazuri care te pun pe ganduri.”

Intrebata ce calitati trebuie sa aiba un barbat ca sa o cucereasca definitiv, Anna raspunde fara sa ezite: “Nu trebuie sa aiba calitati, ci maniere.” Si recunoaste in continuarea interviului din The ONE ca este foarte greu de sedus si ca nu ii place impolitetea la barbati si lipsa de respect fata de sine la femei.

Iar cand vine vorba despre stil, Anna spune ca ii admira pe Valentino, Galliano si Jimmy Choo, dar nu are foarte multe obiecte create de ei: “Acum am inceput sa urmaresc cativa tineri designeri newyorkezi, dar nu ma arunc imediat in bratele lor."

Anna recunoaste in The ONE ca cel mai mult admira stilul mamei ei: “Stii, mi-a ramas intiparita in minte imaginea mamei mele atunci cand era tanara. Avea o simplitate sofisticata. Nu exagera niciodata, era mereu pe tocuri, era stilul acela al anilor ’70. Mama chiar are un atelier in care confectioneaza rochii de mireasa".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu