vineri, 26 august 2011

William Levy da lamuriri despre viata sa intima si despre relatia cu J Lo

Actorul cubanez William Levy a pozat intr-un castel din Los Angeles pentru revista „People en Espaniol” . Vedeta a vorbit despre relatia sa mama copiilor lui, actrita Elizabeth Gutierrez. Levy a clarificat de asemenea zvonurile legate de cariera pe care si-o doreste la Hollywood si despre presupusa sa relatie cu J. Lo.
William Levy da lamuriri despre viata sa intima si despre relatia cu J Lo - VIDEO
"Copiii mei sunt viata mea", a marturisit actorul. "Sunt foarte fericit, sunt cel mai bun lucru din viata in viata mea acesti doi copii. Sunt uimitori ", a adaugat actorul, care isi imparte timpul intre Miami, locul unde traiesc copii lui si Los Angeles, locul unde lucreaza in momentul de fata.

"Acum sunt concentrat pe munca mea, copiii mei, familia mea" , a marturisit actorul.

Levy, de asemenea, a povestit cum a fost sa lucreze cu Jennifer Lopez pentu videoclipul acesteia: "Am fost recunoscator pentru sansa de a avarea in acest videocip. A fost o experienta foarte frumoasa. Fiecare dintre noi si-a facut treaba cat de bine a putut. Toate speculatiile au fost pure inventii", a declarat actorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu