marți, 30 august 2011

Andreea si Cabral si-au continuat luna de miere la Frankfurt

Andreea si Cabral Ibacka, co-prezentatorul emisiunii “Povestiri de noapte”, ce se difuzeaza de luni pana joi, de la 22:00, ACASA s-au intors din Frankfurt, oras in care si-au continuat luna de miere.
Andreea si Cabral si-au continuat luna de miere la Frankfurt - GALERIE FOTO
Cabral a tinut secreta noua destinatie a lunii de miere, de altfel si un cadou surpriza pentru ziua de nastere a sotiei lui:

Excursia in Germania a fost o surpriza de ziua Andreei. Am anuntat-o cu doua zile inainte sa-si faca bagajele ca avem de vazut locuri noi. Impreuna cu niste prieteni am plecat inspre Frankfurt. Am avut si ceva peripetii pe drum, intampinand cateva probleme tehnice cu masina, o dubita nu tocmai prietenoasa a unor prieteni”, relateaza Cabral.

Andreea a fost foarte incantata ca luna de miere din Tenerife fost continuata cu inca o saptamana de vis intr-un oras superb din Germania: “Mi-a promis sotul ca-mi completeaza luna de miere pana la sfarsitul anului. Cu excursia in Germania si cu vacanta in Tenerife din iunie am ajuns la 2 saptamani de concediu”.

Odata ajunsi la Frankfurt, tinerii casatoriti si-au luat rucsacul in spate si aparatul foto si au plecat sa descopere minunile turistice ale orasului, dar si magazinele de suveniruri si nu numai:

Frankfurt e orasul bancilor si am pozat cateva sedii impresionante. Am vazut Domul din Frankfurt (Catedrala Sfantul Bartolomeu), am fost la Opera Veche, am vazut Gara si am luat la picior toate stradutele din centrul orasului. Regret ca nu am vazut si aeroportul, care e in top zece pe lista celor mai mari aeroporturi din lume. Iar o zi intreaga a fost dedicata cumparaturilor, spre entuziasmul doamnelor si spre disperarea baietilor”, povesteste Andreea.

“Daca in luna de miere iti pui nevasta in duba si apuci sa completezi nivelul din sistemul de racire al masinii timp de 34 de ore… hai sa-i spunem asa!”, completeaza Cabral.

Saptamana „de miere” petrecuta in Germania a fost frumoasa si odihnitoare, mai putin placut a fost insa drumul de intoarcere in tara:

Au fost cateva zile de relaxare si liniste prin Germania, alaturi de prieteni. Dupa aceste zile a venit insa drumul de intoarcere, cand am avut probleme cu masina si a trebuit sa mesterim la ea pana ne-a iesit relaxarea pe nas. Am facut 1.800 km in 34 de ore, cu 85km/h. O poezie!”, marturiseste Cabral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu