marți, 30 august 2011

Selena Gomez a lansat pentru fani "Dream Out Loud", o linie vestimentara acesibila si nostima

Selena Gomez si-a lansat colectia "Dream Out Loud" pentru toamna lui 2011, care se va vinde in anumite centre comerciale din Statele Unite. Pentru aceasta toamna, frumoasa vedeta recomanda alura scolareasca adica jeansi, tricouri imprimate, camasi in carouri, rochii casual, toate accesorizate cat mai interesant.
\
Vedeta in varsta de numai 19 ani, care a reusit sa se impuna ca actrita cantareata si mai nou ca designer, a scris, despre aceasta colecţie, pe pagina sa de Facebook: "Hey! M-am distrat foarte mult facând pozele pentru colectia «Dream Out Loud»".

Colectia se adreseaza tuturor adolescentelor adepte ale stilul boho-chic sau rock care adora sa poate skinny jeans cu botine si camasi in carouri, accesorizate cu bratari de piele cu tinte.

Piesele din aceasta colectie au preturi foarte accesibile si pot fi purtate de fete cu varste intre 7 si 18 ani.

"E o colectie care aminteste de tinutele pentru colegiu. Aminteste de intoarcerea la scoala. Avem multe pliuri. Avem o fusta plisata foarte draguta, pe care am purtat-o la sedinta foto cu o camasa. E o tinuta care se poate purta si cu cizme. E foarte cool", a mai spus Selena, despre colectia sa vestimentara.

"Am facut asta pentru fani. Asa a inceput totul. O fetita avea o fotografie cu mine, facuta de paparazzi, si ea si-a cumparat aceeasi tinuta pe care o aveam in fotografie. Asa ca am vrut sa fac o linie vestimentara care sa fie accesibila, clasica si nostima pentru fanii mei", a mai povestit vedeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu