joi, 25 august 2011

Anahi, mandra de posteriorul ei

Anahi, Bryan Amadeus si Ale Sergi si-au unit vocile pentru a interpreta melodia "Click", tema principala a telenovelei "Popland", care prezinta viata unui paparazzi. Fosta membra a RBD, s spus ca nu este deranjata de paparazzi, chiar daca este recent tinta fotografilor mondeni.
Anahi, mandra de posteriorul ei - GALERIE FOTO
"Eu m-am obisnuit deja cu asta. Nu am nimic de ascuns, sunt o persoana normala, nici sfanta nici rea, sunt la fel ca toata lumea si imi place sa ies in oras si imi place distractia", a declarat Anahi.
Dupa ce a suprins cu schimbarea de imagine facuta pentru telenovela "Dos Hogares", au inceput speculatiile privind o posibila operatie de marire a feselor. Totusi, Anahi a negat aceste zvonuri, precizand ca posteriorul sau arata bine datorita exercitiilor pe care le face la sala.
"Adevarul este ca am un fund frumos. Imi place sa fac sport si sa ma mentin in forma", a mai spus ea, precizand ca asta a ajutat-o sa treaca peste dezechilibrul alimentar de care a suferit.
"Mult timp am avut probleme alimentare. Iubesc viata si ii sunt recunoscatoare pentru ca acum sunt bine si chiar daca mi se spune ca m-am operat ca sa imi maresc fesele mi se pare mai bine decat sa imi spuna cineva ca ar trebui sa mai mananc. Adevarul este ca posteriorul meu este natural si sunt mandra de el", a mai spus Anahi.
Pe de alta parte, alte zvonuri sugereau ca lui Anahi i-ar fi provocat greata sa il sarute pe Sergio Goyri, pe platourile de filmare de la "Dos Hogares", comentarii ce au fost, de asemenea, dezmintite de fosta membra RBD.
"Eu nu am spus niciodata asa ceva. Ma bucur de fiecare scena cu el (Sergio Goyri), sarut sau nu, pentru ca inainte de toate exista respect si invat foarte multe de la el. El este un domn, in adevaratul sens al cuvantului", a marturisit vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu