miercuri, 31 august 2011

Relatii, cariere si copii la 30, 40 si 50 de ani: Afla toate secretele divelor Alicia Keys, Jennifer Aniston si Demi Moore!

In octombrie, nu va mai aparea in revista „Glamour US” un interviu exclusiv cu o singura diva de la Hollywood, ci cu trei! Oficialii revistei le-au pus pe coperta pe Alicia Keys, Jennifer Aniston si Demi Moore, care au vorbit fara retineri despre vietile lor personale.
Relatii, cariere si copii la 30, 40 si 50 de ani: Afla toate secretele divelor Alicia Keys, Jennifer Aniston si Demi Moore!
Proaspat devenita mamica, Alicia Keys (30 ani), spune ca tot universul ei se invarte in jurul copilului ei. „Ma schimb complet cand il vad pe Egypt ca rade. Rasul lui ma face si pe mine sa rad. Este o binecuvantare extrem de frumoasa faptul ca pot creste un copil,” a povestit Alicia.

Cantareata a ales pentru baietelul ei un nume extrem de neobisnuit, insa spune ca a fost profund marcata de calatoria ei in Egipt. „A fost o perioada de tranzitie. Am lucrat cu oameni care nu erau pe calea cea buna si am fist inconjurata de prieteni de acest fel. Asa ca am luat o pauza de la viata mea de pana atunci si am plecat in Egipt. Cand am vazut ce s-a construit acolo,  am inteles cat de puternici suntem si mi-am dat seama pe loc ca putem crea absolut orice. Asa ca am simtit ca trebuie sa incep sa creez si eu lucuri care sa ramana vesnice,” isi aminteste Alicia.

Pe langa o mama fericita, Alicia Keys se declara si o sotie implinita. Ea pare sa fi descoperit reteta succesului in cuplu si spune ca e foarte simpla. „ Cel mai important lucru intr-o relatie este egalitate. Iar eu si sotul meu, Swizz Beatz, am reusit sa o gasim. Ne incurajam in mod egal si ne bucuram de orice nimic care se intampla in viata noastra,” spune cantareata.

Putin trecuta de 40 de ani, Jennifer Aniston spune ca se simte ca la 25. „Deja am trecut de doi ani in tabara 40+, dar pot spune ca nu e nimic schimbat fata de perioada in care aveam 25 de ani: nici in corpul meu, nici in inima. Sunt fericita cu viata mea!” spune actrita.

De cand a divortat de Brad Pitt, oamenii sunt de-a dreptul obsedati de viata ei personala. Jennifer spune ca si-a refacut insa viata, dar declara ca nu s-ar putea implica intr-o relatie din care lipsesc egalitatea, generozitatea, integritatea, bunatatea si umorul.

Chiar daca e mereu in lumina reflectoarelor, Jennifer Aniston (42 ani) spune ca viata ei nu este cu nimic diferita de cea a unui om obisnuit. „Adevarul este ca celebritatile nu fac deloc lucruri iesite din comun. Lucreaza, merg al cina, ies cu prietenii atunci cand au timp liber, incearca sa faca fata lumii nebune in care traiesc... Stirile care ii fac niste ticalosi sau niste obsedati care isi inseala partenerii de viata sau care isi terorizeaza fostii iubiti cu telefoane in miez de noapte sunt niste prostii,” spune Jennifer.

La aproape 50 de ani, Demi Moore a invatat ca trebuie sa se bucure de lucrurile marunte. Atat in viata de zi cu zi, cat si in cariera sau in relatie. „ Sunt o romantica de moda veche. Ma impresioneaza Ashton de fiecare data cand imi spune „Te iubesc” intr-un mod neobisnuit sau printr-un gest jucaus. Ne lasam adesea biletele cu mesaje amuzante, asa ca am ajuns sa le lipim prin casa de vreo cinci sa sase ani!," spune actrita.

Atunci cand s-a implicat intr-o relatie cu un barbat cu 15 ani mai tanar decat ea, Demi Moore (48 ani), a demonstrat ca dragostea chiar nu tine cont de nimic. Actrita traieste totul foarte intens, chiar daca lucrurile pe care le face sau le primeste in relatie par minore. „In prima zi in care am filmat pentru „Charlotte”, Ashton mi-a trimis un buchet de flori albastre, care avea in el un biletel pe care scria „Am incredere in tine!” M-a impulsionat foarte mult gestul lui!” a incheiat Demi Moore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu