vineri, 26 august 2011

Interviu-Anna

Sigur nu multe persoane au auzit de blogul Annei,însă eu îl ştiu şi îl recomand tuturor este www.annitu.com

Just D:Bună!
Anna:Bună!
Just D:Eşti gata pentru interviu?
Anna:Sigur,că sunt.
Just D:Deci cum ai prefera să-ţi zic:Annitu sau Anna?
Anna:Cum doreşti,dar prefer Ana.
Just D: De unde este porecla cu Annitu?La fel şi linkul de la site şi numele blogului...ce te-a determinat să-l numeşti aşa?
Anna: Prin clasa a VII-a m-a strigat o colegă "Annitu" (de la Ana) . Mi s-a părut că sună drăguţ şi de-atunci l-am folosit ca nickname pe toate site-urile pe care aveam cont. Iar când a venit vremea să-mi fac un blog, am folosit tot numele ăsta, pentru că-mi place mult.
Just D: O să lăsam un pic blog-ul pentru mai târziu...aş vrea să vorbim un pic despre tine.
Anna:Sigur.
Just D:De unde eşti?
Anna: Din Bucureşti.
Just D:Câţi ani ai?
Anna:Aproape 17.Mai exact 16 ani şi 7 luni.
Just D:Mulţumesc la fel.
Just D:Mulţumesc.Anna,am văzut că îţi plac mult filmele.Ce gen de filme preferi?
Anna: Îmi plac dramele cel mai mult, pentru că mi se pare că seamănă cel mai bine cu realitatea în care trăim şi uneori chiar mă regăsesc în ele. Asta nu înseamnă că văd numai drame... nu contează de ce gen e un film, atât cât e unul bun.
Just D:Ce film ai recomanda?
Anna: Aş recomanda mai multe. Dar cred că cel mai mult mi-a plăcut "Dear John" şi atunci când mă roagă cineva să-i recomand un film, ăsta e primul pe care-l recomand.
Just D:Ce te-a atras cel mai mult la el?
Anna: Drama celor doi îndrăgostiţi şi legătura strânsă dintre ei. Mă regăsesc  foarte mult în acest film.
Just D: Cum reuşeşti să-ţi împărţi timpul între bloguri şi viaţa personală?
Anna: În vacanţă mi-e foarte uşor, pentru că o mare parte din timp mi-l petrec în faţa calculatorului, iar în timpul şcolii, timpul rămas îl dedic blogurilor.
Just D: Din câte am înţeles la tine,ai un iubit.Ce părere are iubitul tău că postezi pe bloguri?
Anna: Da. Am un iubit.. Chiar azi facem 1 an şi 7 luni de când suntem împreună. E foarte mândru de mine că am ajuns atât de departe cu annitu.com şi este mulţumit că avem timp şi pentru noi doi, deşi uneori dedic mult timp blogurilor. Oricum, el mă susţine în tot ce fac şi din câte ştiu, îi plac blogurile mele şi le citeşte cu regularitate.
Just D:Felicitări.
Anna:Mulţumesc frumos.
Just D: Cine consideri că te-a sprijinit cel mai mult în proiectul cu blogurile?
Anna: Foarte bună întrebarea. M-au ajutat mulţi oameni, singură nu aş fi ajuns nicăieri şi le sunt recunoscătoare. Nu pot să spun că e o singură persoană care m-a sprijinit cel mai mult. Cred că eu m-am sprijinit cel mai mult şi am încercat să capăt notorietate fără ajutorul cuiva.
Just D: Ţi-a fost greu să te integrezi?
Anna: Sunt o persoană adaptabilă şi sociabilă, deci nu.
Just D: Mai ţii minte cine a fost primul tău fan?
Anna:Da.Iubitul meu.
Just D: De ce persoană te-ai ataşat cel mai mult,de aici mă refer.
Anna:Din blogosferă?
Just D:Iep.
Anna: Hmm, mi-am făcut foarte mulţi prieteni bloggeri, dar cel mai mult m-am ataşat de Ştefan ( http://stefanstoica.zice.ro/ ), care a devenit "fratele" meu.
Just D: Cum ţi-a venit ideea cu blogul annitu.com?
Anna: Mă plictiseam. Vedeam că toată lumea are un blog şi eu nu prea înţelegeam ce reprezintă un blog. O perioadă m-am documentat, am înţeles câte ceva şi mi-am zis că e timpul să trec şi la practică, să las teoria baltă. Şi aşa mi-am făcut blogul www.annitu.blogspot.com  , care a devenit  www.annitu.com .
Just D: De unde ţi-a venit idee cu ce să-l umpli,?Ca să zic aşa.
Anna: M-am inspirat de la alţii şi, nu în ultimul rând, m-am pus în locul vizitatorului ca să-mi dau seama cu ce trebuie să-l umplu.
Just D: Îţi este greu să găseşti materialul?
Anna: Nu. Am un folder în care ţin viitoarele articole şi de fiecare dată când găsesc ceva funny pe 'net, adaug în acel folder.
Just D: Ce ştire o găseşti cel mai amuzantă?
Anna: Cea în care o femeie a primit o provocare de la viitorul ei soţ, care o obliga să strângă un milion de prieteni pe Facebook, altfel nu o va lua de nevasta.
Just D:De cât timp eşti în lumea blogului?
Anna:Mâine fac un an.
Just D:Felicitări. Blogul tău ştie cum să ne facă ziua mai frumoasă.
Anna: Mulţumesc. Mă bucur. Ăsta este şi scopul.
Just D: Capricornii,prin caracterizarea lor sunt de fel foarte retraşi şi secretoşi...Zimi te rog cum te-ai caracteriza?
Anna: Nu prea îmi place să mă descriu, dar o fac pentru tine. Consider că sunt foarte încăpăţânata, asta e de fapt caracteristica principală a zodiei. Atunci când cunosc un om sunt foarte retrasă şi tăcută, dar dacă îmi dau seama că persoana pe care am cunoscut-o este de încredere şi că merită, îmi dau jos "carapacea". Îmi place să spun totul pe faţă şi câteodată chiar nu îmi pasă dacă prin sinceritatea mea rănesc pe cineva, pentru mine contează doar că am fost sinceră.
Just D:Mulţumesc. Anna,să ştii că mâine vei avea parte de o surpriză de la mine,eu sper să-ţi placă.Zi-mi te rog ce le urezi persoanelor care te urmăresc?
Anna: Oo, deja sunt nerăbdătoare. Mulţumesc şi eu anticipat. Persoanelor care mă urmăresc le urez să râdă cât mai mult, că altfel ar înnebuni (după cum spune motto-ul site-ului: "Dacă n-am putea să râdem, am înnebuni cu toţii").
Just D: Îţi mulţumesc mult că ai acceptat să-ţi iau interviu.Pentru mine a fost o onoare să iau interviul unei fete care pe lângă că are un blog care merită să fie auzit în toată lumea,însă este şi o persoană dedicată ceea ce face.Felicitările mele şi multă baftă.Sper că mă vei lăsa să-ţi public interviul şi că te-ai simţit bine.:*
Anna: Plăcerea a fost de partea mea. Mulţumesc şi eu.>:D<Desigur.Chiar te rog şi chiar mi-a plăcut.
Just D:Mă bucur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu