vineri, 26 august 2011

Cristina Ciobanasu a avut parte de o surpriza pe platourile de la “Pariu cu viata”

Cristina Ciobanasu joaca rolul Ancai Anghel, o tinara indragostita de muzica in serialul “Pariu cu viata”, un serial pentru toate generatiile ce va fi difuzat din aceasta toamna, la Pro TV.
Cristina Ciobanasu a avut parte de o surpriza pe platourile de la “Pariu cu viata”
Tanara a avut parte de o surpriza neasteptata zilele trecute, pentru ca pe patourile de filmare de la “Pariu cu viata” a fost present si fratele ei, Tudor. Mai mult decat atat, tanarul a si jucat intr-o secventa alaturi de ea. Cristina si Tudor au raspuns la cateva intrebari pentru site-ul www.acasatv.ro despre ce a insemnat aceasta experienta pentru ei, dar si despre pasiunile pe care le au.

Cum a fost sa il ai pe fratele tau alaturi de tine la filmare?

Cristina Ciobanasu:
Mi-am dorit foarte mult sa vada si el ce fac. In afara de faptul ca nu prea ne-am vazut la fata in timpul zilei de filmare stiam ca e in spatele camerei si ma priveste.

Cat de des vorbiti la telefon?

Cristina Ciobanasu:
In cel mai rau caz, de doua ori pe saptamana.

Am inteles ca fratele tau a avut piciorul rupt, cum l-ai sprijinit in aceasta perioada?

Cristina Ciobanasu:
Cand a stat la pat nu puteam decat sa-l sun in fiecare zi sa-l intreb cum se simte. Mai mult de atat imi era imposibil din cauza distantei si a programului incarcat, dar imediat ce si-a mai revenit l-am adus la Bucuresti sa stea cu mine doua saptamani.

Cum a fost sa o vezi pe sora ta jucand?

Tudor Ciobanasu:
Mi-a placut foarte mult. M-au cuprins emotiile uitandu-ma la ea, am fost si sunt foarte mandru de sora mea.

Vei aparea si tu intr-o secventa din “Pariu cu viata”, despre ce e vorba?

Tudor Ciobanasu:
Se filma balul bobocilor pentru serialul “Pariu cu viata” si, pentru ca era nevoie de multi copii, am mers si eu cu Cristina. M-am simtit minunat, a fost o zi pe care nu o voi uita.

Cat stai in Bucuresti?

Tudor Ciobanasu: Suficient timp pentru a-mi petrece o vacanta frumoasa alaturi de sora mea.

Pentru tine aceasta venire la Bucuresti este ca o vacanta?

Tudor Ciobanasu: In mare parte, deoarece petrec mult timp distrandu-ma si relaxandu-ma.

Ce iti place sa faci in timpul liber? Ce pasiuni ai?

Tudor Ciobanasu: Cand vreau sa ma recreez citesc o carte sau ies la aer liber si joc volei. Din cand in cand ma mai lasa parintii sa ies si cu prietenii. Nu stiu daca pot sa ole numesc pasiuni. Petrec timpul liber ca orice copil de varsta mea. Joc volei, ma plimb cu bicicleta, citesc, etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu