marți, 23 august 2011

Andreea Banica e mandra de felul in care arata: N-am apelat niciodata la bisturiu sau la injectii cu botox!

Andreea Banica este multumita cu ce a inzestrat-o natura. Nu se considera perfecta, insa ii place ce vede in oglinda. Afla care sunt metodele ei de infrumusetare!
Andreea Banica e mandra de felul in care arata: N-am apelat niciodata la bisturiu sau la injectii cu botox!
"Am mancat sanatos alimente cu indice glicemic redus si am facut sport de trei ori pe saptamana, cu un antrenor. În perioada asta sunt foarte ocupata, dar am grija ce mananc. Atentie: nu sunt perfecta! Folosesc creme naturale pentru ten si ma demachiez imediat dupa fiecare concert pentru ca machiajul de scena este altul decat cel de zi cu zi", a spus Andreea Banica pentru ziarul Ring.
Cantareata nu este adepta operatiilor estetice. "Sunt mandra ca m-am nascut asa cum sunt si ca n-am apelat niciodata la bisturiu sau la injectii cu botox pentru înfrumusetare... Bisturiul s-a folosit doar cand am nascut-o pe Sofia. Frumusetea unei femei se regaseste in naturaletea ei!", mai spune Andreea Banica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu