joi, 18 octombrie 2012

Pavel Bartos, mandru de fiica sa cea mare. Vezi cat de frumoasa este Eva!


Pavel Bartos are doua fetite superbe, Eva si Rita, pe care pana acum le-a ferit de ochii presei. Prezentatorul de la "Romanii au talent" si "Vocea Romaniei" a facut insa o exceptie in acest weekend, cand si-a dus fiica cea mare la concursul de dans organizat de Mihai Petre.
Pavel Bartos, mandru de fiica sa cea mare. Vezi cat de frumoasa este Eva!
Pavel Bartos a dus-o pe Eva la Romanian Open, una dintre cele mai mari competitii de dans sportiv din tara organizate de catre Mihai Petre. Blonda si cu parul lung, prins intr-o coada cu o fundita roz, Eva a fost adorabila si relaxata in fata aparatelor de fotografiat si camerelor de filmat.
Pavel Bartos a vorbit despre fetitele lui in revista "Ce se intampla, doctore?" "In principal, locul nostru de intalnire este acasa, dar incerc sa le arat des fetelor ce inseamna si viata la tara, la bunici, in locuri care mie mi se par absolut minunate. De ce? Pentru ca au aer curat, mancare sanatoasa, liniste si, nu in ultimul rand, oameni extraordinari, pe care as vrea sa ii descopere si copiii mei", spunea Pavel Bartos in CSID.
Cand a fost cel mai dificil moment? "Cand au venit pe lume! Pentru celelalte lucruri indraznesc sa cred ca am... suficiente resurse. Emotia care m-a cuprins atunci cand mi-am vazut fetele pentru prima oara in viata nu se compara cu nimic!", mai spunea Pavel Bartos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu