joi, 11 august 2011

CONCURS"GIVE UP THE GHOST"

UPDATE:Cateva persoane mi-au tot spus ca nu au citit cartea in romana si nu stiu ce sa scrie asa ca m-am gandit sa schimb cerinta.Pentru a intra in concurs scrieti un comentariu la acest post in care sa raspundeti la intrebarea:”Ce carti a mai publicat Megan Crewe?".Ce inseamna asta?Castigatorul va fi ales cu Random.org.Apoi dupa ce castigatorul va fi ales ceilalti participanti intra automant in cursa pentru unul dintre cele 5 semne de carte semnate.(In comentariu sa va mentionati si numele).Daca vreti mai multe sanse puteti posta pe blog,pe facebook sau pe twitter si sa adaugati link in comentariu.Pentru fiecare post primiti inca o sansa.Bafta (PS. Scrieti toate cartile.Publicate sau nu)-Tocmai am vorbit cu Megan si m-a anuntat ca aceasta carte NU va fi semnata.Scuze…am crezut ca v-a fi semnata imi pare rau dar…
LINK-UL IL GASITI AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu