sâmbătă, 24 martie 2012

Aaron Diaz, un vanator de paparazzi

Aaron Diaz s-a saturat ca viata lui intima sa fie vanata in permanenta de catre paparazzi insetati de stiri senzationale. Astfel ca, vanatul a devenit vanator si le-a pregatit o surpriza de proportii jurnalistilor care se aflau pe urmele lui.
Aaron Diaz, un vanator de paparazzi - FOTO
Intr-o zi, cand Aaron Diaz se bucura de razele soarelui pe o plaja din Miami si paparazzii incercau sa prinda cel mai bun cadrul al sau, actorul si-a suprins fanii si presa cu o glumita inocenta. Pentru a evita ca pozele facute sa fie vandute si pentru ca viata lui personala sa nu ajunga iar subiect de barfa, Aaron a invitat jurnalistii langa el si le-a facut o poza.

Actorul a postat pe Twitter fotografia cu cei trei jurnalisti si le-a transmis un mesaj paparazzilor care il urmaresc mereu. "I-am suprins pe acesti jurnalisti pe plaja, incercand sa imi faca poze fara permisiunea mea, si vreau sa vedeti si voi ce vad eu acum", a afirmat Aaron pe reteaua de socializare.

"Dupa ce au stat ascunsi de mine o perioada de timp, i-am rugat sa se apropie si le-am facut si eu o poza. Iata-i: cei trei muschetari", a povestit artistul.

La cateva minute de primele posturi pe Twiiter, Aaron a incarcat si o poza cu el, careia i-a adaugat urmatoarele randuri. "Ah! Si iata si poza pe care ei au facut-o. O incarc aici inainte ca ei sa o vanda. Ups! Cred le-am stricat planurile", a afirmat Aaron Diaz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu