miercuri, 7 martie 2012

Mila Kunis povesteste cum a afectat-o slabirea drastica pentru rolul din “Black Swan”

“Corpul meu nu a mai fost acelasi”, a declarat ea pentru numarul din aprilie al “Harper’s Bazaar”.
Mila Kunis povesteste cum a afectat-o slabirea drastica pentru rolul din  Black Swan

Mila Kunis a avut mereu o silueta de invidiat, asa ca nu e de mirare ca a trecut printr-o transformare dramatica atunci cand i s-a cerut sa slabeasca 9 kilograme.
Actrita a povestit pentru revista Harper’s Bazaar: “Formele mele sunt diferite. Cand am ajuns la 43 de kilograme, eram numai muschi, piele si oase. Cand am pus kilogramele inapoi, s-au repartizat total diferit. As fi fericita daca mi-ar fi crescut fundul. Toata greutatea a mers in schimb pe solduri si pe stomac.”

Asa ca acum vedeta din “Black Swan” spune ca s-ar gandi de doua ori inainte sa accepte un rol care i-ar cere o transformare corporala.
In legatura cu operatiile estetice, Mila a recunoscut ca, desi in prezent este impotriva lor, nu le exclude pe viitor.
“N-o sa-mi bag un ac in corp decat daca exista un motiv medical. Dar intrebati-ma peste 10 ani. Acum imi spun ca o sa-mi accept transformarile legate de varsta, dar atunci o sa vreau probabil sa-mi fac o operatie. Nu am nicio indoiala. “


Intrebata pe cine admira, frumoasa ucraineanca a raspuns: “Am fost mereu un fan al lui Kate Winslet. Este foarte stilata si sexy. Victoria Beckham – are mereu incredere in ea orice ar purta. Oh, da, si Cate Blacnhett. Evident.”

In superbul pictorial pentru Harper’s Bazaar, Mila poarta creatii Versace (rochita sexy si roz de pe coperta), Dior, Alexander McQueen, Roberto Cavalli si Chanel, tema sedintei foto fiind, evident, un carusel al modei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu