sâmbătă, 17 martie 2012

Iulia Albu se compara cu mama ei: "Este cea mai naturala femeie pe care am vazut-o"

Iulia Albu are un stil extravagant care presupune de multe ori si machiaje intense, insa ea sustine frumusetea naturala. Campania inititata de vedeta, M.A.N.I.F.E.S.T.O, este inspirata din look-ul mamei ei, care "este expresia insasi a frumusetii naturale", dupa cum marturiseste Iulia.
Iulia Albu se compara cu mama ei:  Este cea mai naturala femeie pe care am vazut-o

Iulia Albu a postat o imagine pe pagina ei de Facebook cu mama sa in tinerete. Chiar daca cele doua nu seamana perfect (Iulia este mult mai inalta decat era mama ei), multa lume le confunda:
"Mi se spune des ca avem trasaturi comune, de multe ori lumea spunea ca suntem surori", ne-a marturisit Iulia Albu.
"E foarte frumoasa, are 50 ani si este si acum una din cele mai frumoase femei pe care le-am vazut in viata mea".
Iulia Albu o mosteneste pe mama ei si din punctul de vedere al siluetei: "Mama mea are si acum aceeasi greutate pe care o avea in timpul liceului, adica 50 kg."
Iulia are si ea aceeasi greutate, insa este acuzata ca ar fi prea slaba. Cu toate acestea, ea este anti-anorexie. "Nu sunt anorexica, pur si simplu sunt foarte disciplinata. Anorexia este o boala si se trateaza

Chiar daca acum Iulia adopta un machiaj foarte intens, pentru care este si criticata de cele mai multe ori, in copilarie mama ei ii interzicea sa puna mana pe farduri: "Prima oara cand m-a prins cu farduri, la 13 ani, mi le-a luat si mi l-ea aruncat la gunoi. Mama nu se machia, folosea doar ruj."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu