vineri, 16 martie 2012

Jennifer Lopez isi dezvaluie masurile la haine pentru revista Vogue. Si nu sunt atat de mari pe cat am fi crezut

Jennifer si-a impartasit secretele siluetei ei impecabile in numarul din aprilie al revistei Vogue.
Jennifer Lopez isi dezvaluie masurile la haine pentru revista Vogue. Si nu sunt atat de mari pe cat am fi crezut

Jennifer a recunoscut ca, desi nu are un corp perfect, il iubeste asa cum este. “Nu port marimea 0 (aproximativ 32 la noi), nici marimea 2 (34). N-am 1,82 in inaltime, cum au modelele din jurul meu. Cand ma compar cu ele ma gandesc “Wow, sunt chiar scunda!” [Jennifer are 1,65 cm].

Vedeta a pus punct zvonurilor legate de masurile ei, spunand “Sunt o femeie obisnuita. Port marimea 6 (38 la noi), daca mananc prea mult de sarbatori poate am marimea 8 (40 la noi), daca fac multe exercitii fizice poate am marimea 4 (36). Mai oscilez, dar in general imi mentin greutatea. E vorba mai mult despre a fi sanatoasa si a te simti bine in legatura cu tine insati. Eu sunt impacata cu mine insami, cu cine sunt. Stiu ca nu sunt perfecta, dar asta e OK.”

Desi recunoaste ca are un stil de viata activ, superstarul de 42 de ani spune ca nu este o maniaca a fitness-ului: “Cand aveam 20 de ani faceam sport tot timpul – eram obsedata de asta. Acum, ca sunt mama si mai matura (zambeste), nu mai reusesc sa fac la fel de multe exercitii fizice. Dar raman foarte activa.”, a declarat ea.
Imbracata din cap pana in picioare in rosu aprins, Jennifer isi pune in evidenta atat temperamentul sangvin , cat si silueta perfecta.
Rochia-cascada este mulata pe talia ei minuscula, in timp ce partea de jos a rochiei ii pune in evidenta faimosul posterior si soldurile.

“Dansez foarte mult – atat la spectacole, cat si atunci cand lucrez la un nou videoclip. Asta ma tine in forma. Sunt norocoasa ca o parte a job-ului meu presupune sa fiu foarte activa si sa fac multa miscare.”, a povestit ea.
Desi pare sa faca lucrurile mult mai simple, cantareata si actrita recunoaste ca merge si regulat la sala: “Atunci cand trebuie, ma duc la sala si lucrez, cam de 2-3 ori pe saptamana, ca toata lumea. Lucrurile nu sunt mai usoare pentru mine decat pentru altii. E nevoie de multa munca.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu