vineri, 9 martie 2012

Automutilare si bulimie - Demi Lovato n-a scapat de cosmar

Este cunoscut faptul ca Demi Lovato s-a internat intr-o clinica de reabilitatre ca sa renunte sa-si mai faca rau si pentru a scapa de bulimie. La finalul tratamentului primit in centru, Demi a spus ca se simte bine in pielea ei si chiar a lansat un nou album – “Unbroken”.
Automutilare si bulimie - Demi Lovato n-a scapat de cosmar
In documentarul “Stay Strong”, Demi Lovato a recunoscut ca nu poate spune sincer faptul ca nu si-a mai facut rau sau ca nu si-a mai provocat stari de voma pentru a scapa de kilograme.

E o batalie continua”, a recunoscut Demi.
Pe parcursul documentarului, actrita a povestit ca problemele ei cu mancarea au inceput la o varsta frageda si ca era obsedata de imaginea corpului ei. “Cand aveam patru ani, imi aduc aminte ca ma priveam in oglinda si ma vedeam grasa si ma simteam vinovata pentru felul in care aratam”, a spus Demi.

Mancam foarte mult, in exces chiar, pentru a compensa faptul ca nu imi placea cum arat si apoi nu stiam ce sa fac”, a adaugat vedeta. Demi a continuat povestea, spunand ca la varsta de 12 ani a reusit sa slabeasca foarte mult, dar acest lucru nu a facut-o sa se simta mai bine.

Cand aveam 12 ani am slabit noua kilograme pentru ca m-am oprit din mancat, dar am simtit ca nu este de ajuns. Era ca o obsesie”, a spus cantareata.

Pentru a uita de problemele ei, Demi Lovato s-a refugiat in munca: a inceput proiecte muzicale noi, a acceptat roluri in show-uri de televiziune si nu a luat pauza nicio clipa. “Mi-a placut sa muncesc mult, insa ma comportam ca o nebuna si nu detineam controlul. Era un alt mod de a-mi face rau”, a afirmat artista.

Asa au stat lucrurile in viata vedetei pana intr-o zi, cand parintii lui Demi i-au spus ca o o interneaza intr-un centru de reabilitare.

Timpul petrecut in clinica, departe de prieteni si de familie, a ajutat-o pe Demi Lovato sa isi revina si sa vada viata ca pe o lupta de supravietuire. In prezent, actrita viziteaza centrul, pentru a vorbi cu persoanele internate acolo si pentru a le povesti experienta ei.

Cu timpul, lucrurile devin mai usoare. Recuperarea nu are linie de final si este un proces continuu, care nu se va termina niciodata”, a concluzionat artista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu