vineri, 9 martie 2012

Stefan Stan si Dragos Chircu au ajutat-o pe Andreea Marin sa stranga bani pentru patru copii orfani

Andreea Marin a organizat un eveniment caritabil intr-un club din Regie, unde mai multi artisti au cantat pentru a oferi o viata mai buna unor copii orfani, aflati in grija bunicii.
Stefan Stan si Dragos Chircu au ajutat-o pe Andreea Marin sa stranga bani pentru patru copii orfani

Dupa ce a ajutat-o pe micuta Kanssandra, fiica fostului fotbalist Iosif Rotariu, Stefan Stan a contribuit la strangerea de fonduri si pentru cei 4 micuti, ingijiti de bunica lor octogenara. Si Dragos Chircu, marele rival al lui Stefan Stan la Vocea Romaniei, a fost prezent la evenimentul caritabil.

"Au existat momente, imediat dupa nasterea fetitei mele, cand am decis sa iau o pauza de la munca. Acum e mare si pot sa fac si ceea ce imi place, dar toate astea reusind sa imi pastrez timp pentru familia mea.", a declarat Andreea Marin Banica.

Intre timp, Stefan Stan a strans apoape 50.000 de fani pe Facebook. "Ma uitam la aprecieri si,... incet, incet ne apropiem de 50.000. Asta, nu poate decat sa ma bucure :). Simt ca intr-adevar... am castigat la Vocea Romaniei. Ceva care ramane mereu. Pe langa vise implinite, trofeu...am castigat foarte multi prieteni! Sa stiti ca, desi am mai lipsit din "peisaj", din cauza programului extrem de ocupat,... eu nu v-am uitat nici o clips! Va multumesc...prieteni", a scris Stefan Stan pe Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu