miercuri, 7 martie 2012

Era plina de celulita, iar acum face pictoriale in bikini. Jennifer Love Hewitt a invins cosmarul femeilor si e mai sexy ca niciodata

Jennifer Love Hewitt este din nou pe val. Daca in urma cu cativa ani nu o mai baga nimeni in seama, in prezent se pregateste de lansarea unui nou serial si apare in pictoriale sexy. Jennifer Love Hewitt ne demonstreaza ca daca iti propui ceva si ai vointa, poti sa reusesti: a scapat complet de celulita si are un corp superb.
Era plina de celulita, iar acum face pictoriale in bikini. Jennifer Love Hewitt  a invins cosmarul femeilor si e mai sexy ca niciodata

Jennifer Love Hewitt este pe coperta numarului din aprilie al revistei Maxim. Actrita a realizat un pictorial sexy si a vorbit despre secretele sale. Intrebata care este talentul ei ascuns, aceasta a raspuns: dansul la bara!
"Este o metoda grozava de a-ti exprima sexualitatea. De asemenea, imi place sa gatesc, asa ca pot sa am o placinta in cuptor in timp ce dansez la bara", a spus actrita. :))

Pusa sa numeasca partea corpului ei de care este cel mai mandra, Jennifer Love Hewitt a spus ca ii plac sanii ei. "E oribil ca spun asta, dar imi plac sanii mei. Intotdeauna mi-au adus numai beneficii. Sunt grozavi", a spus actrita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu