marți, 23 august 2011

Nu stie din ce sa mai scoata bani: octomama isi arata cicatricea imensa cu care a ramas dupa celebra nastere!

Nadya Suleman, devenita celebra dupa ce a nasut 8 copii, si-a aratat cicatricea imensa cu care a ramas dupa nastere, ca sa mai scoata niste bani in plus. Octomama a impresionat prin rapiditatea cu care a scapat de kilogramele de dupa nastere, mai ales ca ea sustine ca le-a dat jos pe cale naturala, fara operatii estetice.
Nu stie din ce sa mai scoata bani: octomama isi arata cicatricea imensa cu care a ramas dupa celebra nastere!
Octomama si-a aratat cicatricea cu ocazia unui meci de box intre vedete, la care a participat in weekend, la Miami.
"Am vrut sa demonstrez ca pot sa slabesc natural. Prietenii mei imi spun ca sunt "de cauciuc", pentru ca reusesc imediat sa revin la formele mele intiale dupa fiecare nastere", spune octomana, care are in total 14 copii.
Octomana a criticat-o recent pe una dintre vedetele dintr-un reality show, Kate Gosselin, pentru ca dupa ce a nascut gemeni si sextupleti a apelat la operatii estetice ca sa slabeasca. "M-as simti ca si cum as trisa daca mi-as face operatii estetice", spune octomama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu