joi, 2 iunie 2011

Emotionant: Maite Perroni vorbeste despre boala cumplita de care a suferit mama sa

Maite Perroni a acordat un interviu in exclusivitate revistei „People en espanol” in care a vorbit despre un moment dramatic al vietii sale: mama sa a fost depistata cu cancer la san intr-o faza avansata.
Emotionant: Maite Perroni vorbeste despre boala cumplita de care a suferit mama sa - VIDEO
Pentru revista respectiva actrita a pozat alaturi de mama sa, iar interviul este extrem de emotionant: "Cand am aflat ca mama mea are cancer am fost foarte suparata pe viata", a marturisit actrita de 28 ani, amintind de drama prin care a trecut anul trecut cand i-a fost eliminata tumoarea de la sanul stang celei mai apropiate persoane din viata sa. "In aprilie mama a aflat ca nivelul tumorii a scazut de la 5 la 2. A fost momentul in care amandoua am strigat de bucurie si l-am imbratisat pe medic”.

Mama vedetei a declart: "Maitita a fost foarte puternica in toata aceasta perioada si a stat alaturi de mine".
Tanara a marturisit ca in momentul de fata traieste o foarte frumoasa poveste de iubire alaturi de Marie de la Parra: „Sunt extrem de fericita alaturi de iubitul meu
”. Vedeta a dezmintit din nou zvonurile ca ar fi avut o aventura cu William Levy, sau ca ar fi fost implicata in vreun fel in divortul acestuia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu