sâmbătă, 11 iunie 2011

Aaron Diaz, internat din cauza excesului de munca

Munca in exces si stresul i-au afectat sanatatea actorului Aaron Diaz, pe care il puteti vedea in telenovela "Teresa", difuzata de ACASA, zilnic, de la 19:30, si in "Clase 406", dfiuzata zilnic de la 15:30. Actorul a fost dus la spital deoarece avea febra ridicata si se simtea rau.
Aaron Diaz, internat din cauza excesului de munca
Diaz a facut public acest lucru prin intermediul paginii sale de Twitter. "Am avut o noapte groaznica. Doctorul meu spune ca e vorba de exces de munca, dar ce e asta? Asa ceva nu exista! Poate mi-a fost rau din cauza calatoriilor si a schimbarilor de clima", a scris Diaz pe Twitter.

"Urasc sa ma simt rau! Imi e foarte frig, am febra si ma simt slabit. Totusi mesajele vostre de incurajari imi transmit energii pozitive", a mai spus actorul.

"Urasc sa iau medicamente, dar de data asta va fi nevoie sa o fac", a mai marturisit el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu