vineri, 17 iunie 2011

Razvan Fodor si-a botezat fetita

Actorul Razvan Fodor, interpretul lui Sarpe din telenovela „Iubire si onoare”, care va avea marele final pe 24 iunie, de la 20:30, ACASA, a trait clipe emotionante in acest week-end cand si-a botezat fetita.
Razvan Fodor si-a botezat fetita - GALERIE FOTO
Razvan si sotia lui, Irina, au preferat un botez in familie si s-au bucurat din plin de momentul crestinarii micutei Diana.

Cred ca botezul copilului e cel mai frumos lucru care implineste un cuplu, am fost foarte emotionati, am plecat cu fluturasi in stomac de acasa si ne-am bucurat nespus de crestinarea micutei noastre”, marturiseste Razvan. Actorul recunoaste ca a avut mari emotii cand preotul a scaldat-o pe cea mica in cristelnita

Am strans ochii pentru ca am crezut ca o sa planga foarte tare, dar ea a reactionat ca si cum astepta momentul asta dintotdeauna. A fost dubios de cuminte. Acasa, baia de seara necesita desfasurare de forte majore,vine inclusiv mama mea sa ne ajute, pentru ca ea se agita foarte tare si plange foarte mult”, mai spune Ravan.

Printre putinii invitati la botezul micutei Diana Fodor s-au aflat si proaspetii fini ai parintilor ei, Cabral si Andreea Ibacka, care i-au adus micutei un cadou deosebit.

Prezenta lor a fost o surpriza extrem de placuta, pe langa faptul ca Andreea si Cabral au venit sa asiste la toata slujba, ei nu au venit singuri ci insotiti de parintii Andreei. Drept cadou Diana a primit un pandantiv in forma de soare, care s-a potrivit perfect zodiei de foc care o guverneaza pe fiica noastra”, spune Razvan.


Botezul a fost unul facut la... dublu pentru ca, in acelasi timp, in biserica a fost crestinat si fiul unor prieteni apropiati de-ai lui Razvan si Irina. „Parintii lui Fillip ne sunt prieteni foarte dragi, sotiile au nascut cam la o luna diferenta si ne-am hotarat sa ne asteptam. Fiind botezati in aceeasi apa, copiii nostri au devenit fratiori si noi.. rude”.

Daca Razvan nu a varsat o lacrima, dar a fost emotionat, Irina recunoaste ca a plans. „Am lacrimat in momentul in care cea mica a fost bagata in cristelnita pentru ca mi s-a parut senzational ca noi doi suntem parinti si ca avem o fiica sanatoasa si frumoasa”, marturiseste Irina Fodor.

Pana pe 24 iunie, cand va fi difuzat, ACASA, ultimul episod din telenovela „Iubire si onoare” , Razvan Fodor poate fi urmarit in aceasta productie in rolul lui Sarpe, de luni pana joi, de la 20:30.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu