duminică, 12 iunie 2011

Divortul Sarei Maldonado a fost finalizat

Sara Maldonado si Billy Rovzar sunt oficial divortati.Producatorul a dat asigurari ca toate procedurile legale de divort au fost finalizate si ca de cand nu mai bea se simte un om mult mai bun.
Divortul Sarei Maldonado a fost finalizat
"Totul s-a incheiat. Sunt foarte bucuros, acesta este un moment doarte bun din viata mea", a mai spus el.
El a mai spus ca familia si prietenii l-au ajutat sa treaca peste despartirea de protagonista telenovelei "Aurora", pe care o veti putea urmari in curand ACASA.

"Terapia mea sunt copiii meu, munca mea si prietenii apropiati. Este important sa stii cine iti este aproape si sa te sprijini pe acei oameni", a mai spus Rovzar.

El a mai spus ca desi nu a avut niciodata probleme reale cu alcoolul s-a decis sa nu mai bea si asta l-a ajutat sa se simta mai bine si sa fie un profesionist mai bun.

"De cand am incetat sa beau sunt de doua ori mai bun ca profesionist, de doua ori mai bun ca tata si ca prieten si asta ma bucura mult", a precizat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu