sâmbătă, 11 iunie 2011

Katie Huttlestone - modelul care, la 21 de ani, se lupta cu cancerul. Povestea ei e deja blog!

Katie Huttlestone este o tanara de 21 de ani, a carei viata s-a schimbat radical anul trecut, cand a fost diagnosticata cu o forma de cancer agresiv. Model de profesie, Katie nu a mai putut sa se prefaca, spunand lumii intregi ca totul e ok. Asa ca si-a facut un jurnal video pe blog, unde isi exprima toate temerile si problemele legate de boala cu care se lupta.
Katie Huttlestone - modelul care, la 21 de ani, se lupta cu cancerul. Povestea ei e deja blog!
La numai 21 de ani, Katie Huttlestone a fost diagnosticata cu cancer la san. Vestea a devastat-o, insa nu a vrut ca lumea sa ii planga de mila. Le spunea tuturor ca este bine, ca nu are nicio problema. Asta pana cand nu a mai putut sa se minta pe sine, si pe ceillati... Asa ca si-a facut un blog in care povesteste toate experientele pe care le traieste, legate de boala de care sufera.

Katie tocmai a inceput sedintele de chimioterapie, care vor dura cinci luni. Se gandeste cu groaza ca isi va pierde parul roscat la care tine atat de mult si care a ajutat-o sa obtina atatea contracte de modelling. “Sunt destul de cunoscuta pentru parul meu rosu, asa ca ma va deranja foarte tare atunci cand voi ramane fara el”, spune Katie, care va renunta in perioada tratamentului la jobul de model.

In toata perioada asta, Katie se va ocupa de blogul personal. Si-a montat o camera video in dormitor, unde filmeaza materialele pe care le posteaza pe blog.


Nu mi-am rupt un os in toata viata mea, nu am fost la spital de cand m-am nascut, asa ca a fost un adevarat soc cand am aflat ca am cancer. Dar refuz sa zac in pat toata ziua si sa ma izolez de lume. Asa m-am hotarat sa imi fac un blog unde sa vorbesc despre tratamentul meu”, a spus Katie in The Sun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu