marți, 21 iunie 2011

Cameron Diaz nu a fost impresionata de la inceput de scenariul pentru “Bad Teacher”

 
Cameron Diaz a afirmat ca inainte de a se implica intr-un proiect cinematografic, citeste scenariul de la cap la coada.

Ea a a recunoscut ca atunci cand a inceput sa citeasca scenariul pentru "Bad Teacher/Profa rea, dar buuuna", nu a fost impresionata de personajul ei. " Citisem 30 de pagini si nu eram deloc impresionata, dar am mai citit 10 pagini si incepuse sa imi placa de ea. La sfarsit, chiar mi-am dorit sa joc acest personaj"

Pentru Cameron Diaz, scenariul este cel mai important: "Regula mea este ca trebuie sa citesc scenariul de la inceput pana la sfarsit. E ca atunci cand te uiti la o rochie urat pe umeras, dar cand o probezi devine rochia perfecta, desi nu ti-ai fi imaginat vreodata ca o sa o porti".

In ceea ce priveste personajul ei, actrita este extrem de entuziasmata: "La inceput nu imi dadeam seama ce e cu ea, apoi mi-am dat seama ce minunata e. M-a atras faptul ca este acel gen de personaj pentru care nu ma simt responsabila moral. Cu totii aveam de indeplinit niste standarde sociale, dar cu acest rol m-am eliberat putin de toate aceste standarde pentru a o juca, dar pana la final am adus-o pe calea cea dreapta. A fost acel gen de personaj pe care stiam ca trebuie sa il joc."

In curand, puteti vedea "Profa rea, dar buuuna" si in cinematrografele Hollywood Multiplex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu