luni, 27 iunie 2011

Madalina Draghici: „Bac-ul pentru mine a lasat o amintire destul de urata”

Madalina Draghici: „Bac-ul pentru mine a lasat o amintire destul de urata”
Madalina Draghici ne-a marturisit ca ei bacalaureatul i-a lasat o amintire destul de neplacuta, in primul rand din cauza unor plobleme pe plan personal. Cu toate acestea, vedeta nu crede in “ingrasarea porcului in ajun” si considera ca ce e invatat din timp este  bine stiut.

Ce amintiri ai despre examenele importante pe care le-ai dat pana acum, in special de perioada Bac-ului? Ti s-a intamplat ceva inedit sau ai vreo amintire interesanta legata de colegi, profesori?


Bac-ul este o amintire destul de urata. Mi s-au intamplat exact in zilele cu examene o gramada de lucruri grele, dureroase chiar pe plan personal. Chiar m-am mirat ca am reusit sa scot media de 9,8 , in conditiile in care imi era foarte greu sa ma concentrez. Insa dupa ce examenele au trecut inclusiv admiterea la facultate, s-a facut lumina si pe strada mea si am avut una dintre cele mai frumoase veri.

Ai ales cu grija hainele pe care le-ai purtat sau nu ai tinut prea mult cont de asta?


Nu am tinut cont de asta. Am vrut doar sa fiu decenta, atat.

Ai avut emotii mari? Cum crezi ca ar putea sa treaca mai usor peste emotii cei care dau examene acum?


Eu sunt o fire foarte emotiva in general mai ales cand este vorba de examene, mai cu seama de Bac. Au fost emotii mari. Celor care au examene in aceasta perioada le spun doar ca emotiile in acest sens, din experienta spun, nu isi au rostul si nu sunt constructive... si apoi ce ai de pierdut? Ce o fi o fi… imi amintesc ca ma amuzam cand vedeam cum isi mai repeta unul altul inainte sa intre in sala de examen. Nu cred in “ingrasarea porcului in ajun”. Ce ai invatat pana atunci e bun stiut, ce nu..asta e!

Ce fel de haine crezi ca ar trebui sa poarte: ceva colorat, sa se simta energizati sau ceva sobru, sa nu-i supere pe profesori ? Ai propuneri concrete de tinute?

Hmmm… In primul rand ceva din materiale naturale si lejere pentru ca este cald, daca adaugam si emotiile s-ar putea sa se lase cu vreun lesin J) Culoriile nu sunt de exclus, albul ma gandesc ca ar fi o alegere buna. Pentru fete: lasati tocurile acasa, sunt inutile! Pentru baieti: nu va chinuiti in costum, nu va va modifica nota in niciun fel, doar temperatura deja crescuta. Si bineinteles sa nu uitam sa fim decenti, e vorba de un examen, nu de un eveniment monden.

Ce parere ai despre cei care invata pe ultima suta de metri? Ai facut asta? Ai vreo metoda de asimilare rapida a lectiilor?

Eu am memorie vizuala foarte buna, fapt pentru care dupa ce invatam o lectie incercam sa o scanez bine pentru ca ma ajuta sa imi amintesc lucruri. Si eu am invatat pe ultima suta e metri, dar mai mult in facultate. Dezavantajul este ca pe cat de repede inveti pe atat de repede uiti ce ai invatat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu