vineri, 17 iunie 2011

Noua operatie estetica in voga: subtierea gleznelor.

Abdomenul, fundul, coapsele - acestea sunt zonele pe care femeile vor in mod obisnuit sa le subtieze cu ajutorul chirurgiei estetice. Dar, mai nou, o alta zona este din ce in ce mai solicitata. Este vorba de zona dintre gambe si glezne, care a devenit noua obsesie a femeilor de peste tot din lume.
Noua operatie estetica in voga: subtierea gleznelor. Vezi ce vedeta si-a facut
Femeile cauta perfectiunea dintotdeauna, iar in ultimii ani, anumite parti ale corpului au devenit adevarate surse de obsesii. Anul 2011 vine cu o noua tinta - gleznele, iar operatiile estetice au crescut intr-o proportie de 60% pentru aceasta zona. Moda a luat amploare de cand Cheryl Cole si-a facut o astfel de operatie.


In ce consta?
Operatia propriu-zisa este o sculptare a picioarelor - se indeparteaza excesul de grasime prin liposuctie, iar rezultatele sunt chiar vizibile.

O persoana care vrea sa-si faca operatia:
"Vreau sa-mi face o astfel de operatie pentru ca niciodata nu-mi gasesc incaltaminte, am partea de sus efectiv mai mica decat partea de jos, arata foarte urat si chiar daca slabesc, gambele si glezna nu se subtiaza. E destul de complicat - e repaos obligatoriu de minim o luna, maxim 2 luni. Dar merita! Abia astept", ne-a marturisit Gabriela.
O alta cititoare s-a declarat si ea foarte interesata de procedura:
Ana: "Da, mi-as face! Orice pantof arata mai bine pe un picior subtire. Acum de exemplu, evit pantofii care au bareta pe glezna sau botinele, pentru ca picioarele mele arata ca niste butuci in ei. Daca se poate repara acest defect, nu vad de ce nu as face-o. Bani sa am..."
Tu ce parere ai? Ti-ai subtia glezna sau preferi sa ramana asa cum e?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu