luni, 27 iunie 2011

Adela Popescu: “Era sa nu ajung la examenul de bacalaureat pentru ca aveam filmari”

Sunt saptamani de foc pentru cei care sustin in aceasta perioada examenul de bacalaureat. Foarte multi tineri isi fac o gramada de probleme legate de examene, de cum sa se imbrace si de cum va decurge acest hop din viata lor.
Adela Popescu: “Era sa nu ajung la examenul de bacalaureat pentru ca aveam filmari” – INTERVIU EXCLUSIV


Adela Popescu marturiseste ca pentru ea a fost foarte dificil sa se pregateasca pentru  bacalaureat pentru ca era foarte ocupata cu filmarile.

Ce amintiri ai despre examenele importante pe care le-ai dat pana acum, in special de perioada Bac-ului?

Era sa nu ajung la examenul de bacalaureat pentru ca aveam filmari. Cand m-au intrebat care erau zilele de examen, mi-a fost rusine ca trebuia sa lipsesc de la filmari asa ca am spus ca doar doua zile sunt examinata. Astfel ca in ziua examenului am fost dimineata la Buftea la filmari si am ajuns pe muchie si la examen. Din fericire! Iar la admiterea la UNATC m-am trezit cu foarte putin timp inainte ca vreau sa dau la facultatea asta cu orice pret.  Colegii se pregateau cu un an inainte, eu cu o luna. Toate exemenele mele au fost date in pripa, aglomeram toata materia cu o saptamana, doua inainte de examene si ma mobilizam 100%.

Ai ales cu grija hainele pe care le-ai purtat sau nu ai tinut prea mult cont de asta?

La bacalaureat nu am tinut cont dar la admiterea la facultate imi amintesc perfect cu ce am fost imbracata, am si acum rochita chiar daca nu imi mai place o pastrez ca pe o nostalgie.

Ai avut emotii mari? Cum crezi ca ar putea sa treaca mai usor peste emotii cei care dau examene acum?

Cred ca  doar daca sunt foarte pregatiti nu au cum sa aiba emotii. In plus Bac-ul nu e facut sa fie picat. Mie mi se pare ca e precum aparatul radar, care este facut pentru preventie. Asa si examenele de bacalureat sunt facute sa te mobilizeze sa inveti niste lucruri.

Ce fel de haine crezi ca ar trebui sa poarte: ceva colorat, sa se simta energizati sau ceva sobru, sa nu-i supere pe profesori ? Ai propuneri concrete de tinute?

E vorba de intelect, nu de haine. Cred ca ar trebui sa se imbrace cum se simt comod.

Ce parere ai despre cei care invata pe ultima suta de metri? Ai facut asta? Ai vreo metoda de asimilare rapida a lectiilor?

Desi sunt un elev sarguincios eu cam asa am asimiliat. Invatam intotdeauna pe ultima 100 de metri, metoda singura este trebuie sa aiba concentrare maxima, sa evite alte lucruri care-i distrag.

Ai purtat sau ai recomanda elevilor sa poarte un accesoriu sau un obiect norocos, un talisman, o iconita?


Daca ei cred ca asta ii ajuta de ce nu? Daca o fata crede ca cercelusii ii aduc noroc poate sa ii poarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu