miercuri, 1 iunie 2011

INNA si-a lansat noul single, Club Rocker. Iti place?

Inna si-a lansat noul single, Club Rocker, care da si numele noului album. Cantareata si-a tinut fanii in suspans cateva saptamani, timp in care a tot postat pe pagina ei de Facebook poze de la sedinta foto pentru coperta sau imagini de la filmarile videoclipului. Acum, noul single e online, asa ca te invitam sa-l asculti si sa-ti dai cu parerea.
INNA si-a lansat noul single, Club Rocker. Iti place?
Inna si-a anuntat lansarea noului single pe Facebook, pentru miezul noptii, ora 01:00 a Romaniei. Cu toate acestea, ea nu a mai avut rabdare, asa ca la 00:30 ora Romaniei, a postat linkul la care fanii pot asculta in premiera piesa "Club Rocker".
"Consider ca aceasta usoara schimbare de stil este un pas inainte, o noua etapa in cariera mea. Mie imi place foarte mult piesa si sper ca si voua. Astept cu nerabdare urmatoarele concerte ca sa pot striga alaturi de fanii mei: I am the club rocker!", a marturisit artista.
Baietii de la Play&Win sunt si ei foarte entuziasmati: "Club Rocker face parte din categoria pieselor care te indeamna la dans si distractie. In structura piesei am ales sa folosim un sample dintr-un catalog renumit, "Future Club Sounds". Speram ca in combinatie cu restul compozitiei sa fie un succes."
Te invitam sa o asculti si tu si sa ne spui ce parere ai: este mai buna decat piesele de pana acum sau nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu