miercuri, 25 ianuarie 2012

Adela Popescu: „Cand eram mica vroiam sa ma marit cu unul dintre fratii mei” – Afla 14 lucruri inedite despre vedeta

ACASA implineste pe 2 februarie 14 ani de iubire, asa ca va impartasim cate 14 lucruri pe care nu le stiati despre o serie de vedete care stiu ce inseamna iubirea. Adela Popescu, vedeta pe care o vedeti in Pariu u viata” la Pro Tv din 6 februarie si-a deschis sufletul si a adunat 14 marturisiri, special pentru voi.
 Adela Popescu: „Cand eram mica vroiam sa ma marit cu unul dintre fratii mei” – Afla 14 lucruri inedite despre vedeta  - EXCLUSIV
Vezi mai jos ce lucruri a dezvaluit Adela Popescu special pentru site-ul nostru:

1. Am fost botezata acasa, nu in biserica.

2. Am fost numita dupa cartea lui Garabet Ibraileanu, „Adela”.

3. M-am nascut la lumina lumanarii, ca nu era curent electric.

4. Cand eram mica vroiam sa ma marit cu unul dintre fratii mei si nu stiam cu care.

5. Nu mergeam la orele de sport in liceu ca sa nu vada colegii ce scunda sunt.

6. In copilarie, cand prezentam o emisiune Tv, primeam zilnic scrisori de la fani iar „fanii” aveau un singur nume - mama.

7. Prima mea iesire din Romania a fost la 18 ani, in Grecia.

8. Am picat de 3 ori traseul pana am luat permisul de conducere.

9. Mi-as dori sa joc intr-o echipa de fotbal feminin.

10. Mancarea mea preferata este ciorba de varza.

11. Mi se spunea in copilarie „Acadela”.

12. Am fost numita cetatean de onoare la Susani, satul meu natal.

13. Mi-ar placea sa locuiesc intr-un bloc cu intreaga mea familie si cei mai buni prieteni.

14. Un an de zile am avut insomnii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu