vineri, 20 ianuarie 2012

Uite 14 lucruri pe care nu le stiai despre Diana Dumitrescu - EXCLUSIV


Uite 14 lucruri pe care nu le stiai despre Diana Dumitrescu - EXCLUSIV
Incepem seria acestor dezvaluiri cu Diana Dumitrescu care ne-a facut urmatoarele dezvaluiri exclusive pentru site-ul nostru:

1. Imi plac asternuturile albe.

2. Visez sa imi deschid un restaurant.

3. Cand eram mica mi se spunea “Mielutzu”.

4. In liceu imi placea sa ma dau cu rimel albastru.

5. Pana in clasa a 6 am avut un scris foarte urat.

6. Sunt stangace.

7. Imi place sa colectionez ingerasi (am 32 pana acum).

8. Cand eram mica mama ma mai alinta “Dienusi”.

9. Nu-mi place sa mi se spuna “Didi”.

10. Ador desenele animate.

11. Acum, prietenele cele mai bune imi spun Pink.

12. Am rau de masina.

13. Cand eram mica, imi placea sa ma plimb cu trenul, dar nu puteam sa dorm.

14. Imi place la nebunie sa mananc biscuiti cu lapte.

Uite pelicula pe pe www.Voyo.ro la abonament! 7 zile gratis, 250 de filme, doar 3 Euro+TVA si… Let’s Voyo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu