joi, 19 ianuarie 2012

Michelle Williams, asa cum nu ati vazut-o niciodata: in lenjerie intima pe coperta GQ FOTO

Dintre toate actritele care populeaza Hollywoodul zilele astea, Michelle Williams este, cu siguranta, printre ultimele pe care ne-am fi asteptat sa o vedem in sutien si chiloti pe coperta unei reviste pentru barbati.
Michelle Williams, asa cum nu ati vazut-o niciodata: in lenjerie intima pe coperta GQ FOTO

Starul din “My Week With Marylin”, care tocmai a primit un Glob de Aur pentru prestatia din film, spune ca a fi “sexy” nu este chiar una dintre primele ei “calitati”. Cu toate acestea, a acceptat sa pozeze in lenjerie pentru GQ, intr-un pictorial inspirat de Marylin.
 
Cu o peruca blonda, un ruj rosu aprins si lenjerie seducatoare, actrita de 31 de ani pare sora geamana a celui mai cunoscut sex symbol al tuturor timpurilor.

Michelle nu isi dezvaluie doar corpul cititorilor, ci accepta sa raspunda si unor intrebari intime despre senzualitate si sexualitate, viata ei si relatia cu Heath Ledger.
Despre motivul pentru care a trebuit sa renunte la scoala. Ultima institutie de invatamant pe care a urmat-o actrita a fost liceul Santa Fe Christian din San Diego. Odata cu aparitia in filmul „Brokeback Mountain”, insa, directorul a denuntat-o spunand ca „Michelle nu reprezinta valorile acestei institutii. A facut genul de alegeriu pe care noi nu le aprobam.” „Nu m-a dernajat”, a spus ea. „Nu a fost o surpriza. Imi amintesc cand mama mi-a spus „Sa nu faci niciun film la care nu s-ar putea uita bunica.” Si atunci am stiut ca traiam o cariera artistica pacatoasa , pentru ca facusem un astfel de film si stiam ca o sa mai fac.”
Despre rolul ei negative din serialul “Dawson’s Creek”. “Nu as spune ca asta ar fi una dintre primele mele calitati ca o fiinta umana – a fi sexual. Si cred ca, datorita personajului meu din Dawson’s Creek care era sexy…sexualizat…sexual…am vazut toata atentia si conotatiile negative care vin la pachet cu asta. Si acele lucruri ii impiedica pe oameni sa te vada asa cum esti.”

Despre inceputul relatiei cu Heath Ledger. “Prima noastra intalnire, circumstantele in care ne-am intalnit, au fost cosmice sau asa ceva. A fost ca si cum trebuia sa facem foarte multe lucruri pentru ca nu aveam foarte mult timp la dispozitie sau ceva de genul.”
Despre viata ei amoroasa dupa moartea lui Heath. Michelle a explicat ca acum doi ani a incercat din greu sa-si gaseasca pe cineva cu care sa inceapa o noua relatie: “Mi-am dorit ca Matilda (fiica ei cu Heath) sa aiba frati sau surori de varsta apropiata cu a ei. Dar n-am reusit sa fac asta. Si acum ca ea are 6 ani, nici nu mai este posibil. Asa ca acel lucru care ma facea nerabdatoare a disparut. Nu stiu care este motivul, dar nu e norocul sau calea noastra.”

Despre viata cu/fara Heath. Intrebata daca si-a imaginat ca ea si Leger vor ramane impreuna in cele din urma, actrita a raspuns, printre lacrimi: „Asta e unul dintre lucrurile care imi face cea mai mare placere sa mi le imaginez. E unul dintre locurile emotionale in care imi face placere sa ma retrag.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu